Jup, en ik stond gelukkig meestal vooraan... haha! Altijd hopen dat je een paar hoofdjes eraf kon poppen van diegene die over de brug liepen voor die klote 100 sniper kills achievement!
Mooiste aan Gears 1 was gewoon dat je gewoon flink ownde als je goed was met de gnasher. Geweldige momenten als je in je eentje over was tegen 4 man en je 1 voor 1 dat team uitschakelde .
Paar keer gehad en een keer dat de Amerikanen in mijn team me doof schreeuwden van blijdschap. Wat een MP tijden waren dat!
Kwamen die tijden maar terug, treurig Gears of Duty gedoe nu! Hopelijk next-gen of andere, vervangende, game...
Ja, daar zit wel wat in en ondertussen flink vangen. Heb de game eergisteren uitgespeeld. Best toffe singleplayer, alleen hoop ik dat ze volgende keer die getuigenissen achterwege laten. En iets pittiger had die wel gemogen. De enige reden dat ik nog wel eens doodging, was door de A.I. van mijn medestanders, of zo'n kut grub die dood bleef steken in een muurtje en dan nog eens ontplofte.
Ja ? Is dat een nieuwe melee fix ? Het gaat best snel, gewoon dezelfde melee gebruiken zoals die van GoW3. Simpel is het. Wat een stelletjes prutsers daar bij Epic.
Gefrustreerde gamers, have a break. Melee is irritant, je accepteerd het of ga iets anders spelen. Iedereen zag toch aankomen dat deze Gears niets zou worden.
Lees de statistieken is. MELEE maakt meer kills dan ALLE guns bij ELKAAR, muv Gnasher... In een SHOOTER. We hebben alle recht van klagen
Vroeg of laat moet het dan toch goed gefixed worden, en dat er meer kills zijn gemaakt met melee zegt meer iets over de gemiddelde gamer dan over de game. Tuurlijk het is een fout van de makers, maar als een normale speler ga je dat niet misbruiken, en meestal hebben ze dan meer kills maar minder punten zoals bij domination.
Ze hadden locust er toch uit gehaald omdat mensen vonden dat ze damage spongete? Tenminste 1 probleem wat ze hebben opgelost.....
LETHAL! Voor een persoon die deze game niet heeft sta je wel 2e in de "Wie heeft er berichten geplaatst?"-lijst!
Wow, die Female Onyx Guard heeft echt geen vlees op d'r botten. Al het beschikbare voedsel wordt zeker afgestaan aan haar male counterparts zodat zij veel muscles kunnen kweken.