[PC] Tera Online

Discussie in 'Games' gestart door Sjorrit, 28 mrt 2012.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Het gaat heel soms in een keer naar 7 MB/s maar dat duurt meestal niet lang :+

Hij zal nu vast wel klaar zijn.

2. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.128
    Op welke server zitten jullie nu dan van de NA versie?

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik moet een bril en kan het zelfs nog lezen :+

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kán het lezen, maar het is gewoon niet fijn. ;)

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Lvl 15 Sorcerer, gaat lekker.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het met dit spel jammer dat je echt een vast parcours afgaat qua werelden. Met Guild Wars 2 vind ik het juist zo leuk dat je overal naartoe kan. Mijn sorcerer in TERA is level 28 en vanaf dat moment ben je verplicht om veel als groep te spelen. Daar heb ik geen zin in, wil gewoon solo spelen. Maar dan mis je XP die je hard nodig hebt. Quests overslaan kan je niet echt doen, want dan ben je gewoon te zwak. Ook dat is een reden dat ik nu opnieuw ben begonnen, zodat je gewoon solo kan spelen. Het vechtsysteem en de graphics hebben wel aantrekkingskracht op me.

Ik ben blijkbaar ook "Veteran" omdat ik het spel met de launch had gekocht. Weet niet wat de voordelen zijn, maar ik vind het wel goed dat ze daar rekening mee houden. Met SWTOR kreeg je gewoon een dikke middelvinger, dus dat spel raak ik niet meer aan.

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.128
    Met SWTOR ben ik volgens mij wel Prefered player omdat ik een subscription heb gehad.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Is niet helemaal waar, je komt af en toe gebieden met BAM's tegen maar die kan je gewoon zonder penalty skippen hoor. En na level 30 heb je veel meer keuze kwa gebieden waar je naar toe kan gaan. De main story quest stuurt je alleen naar gebieden maar je staat, net zoals in GW2, niet verplicht om daar heen te gaan.

Toen ik max level was had ik zeker 30% van de gebieden nog helemala niet gezien

Laatst bewerkt: 10 feb 2013
  9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar nee.
    Met een group levelen is vriendelijker ja, maar dit gaat heel vervelend klinken:
    Als je niet underleveled kunt questen, ben je niet erg goed aan het spelen.
    Het snelste levelen in TERA is daadwerkelijk underleveled zijn omdat er een aantal zones dat wel goedmaken rond level 50.
    Je kunt makkelijk quests en zelfs hele zones overslaan, sterker nog, wat ik vaak doe is gewoon een zone van 2 levels ofzo hoger pakken zodat je gewoon dubbel het aantal levels omhoog gaat in een zone.

10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ben ondertussen weer begonnen met een nieuwe character, een lvl 18 priest. Ik word echt ziek van de lange queue op Kilian :)

Wat ik gewoon jammer vind is dat dit spel totaal niet is aangeslagen in het begin. Voor mij is en blijft dit het spel wat me van WoW heeft afgehaald. De graphics, combat system, instances en de BAM's \o/_O_

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben vandaag ook begonnen op een US server, ik zie al veel positieve veranderingen zoals meer questen, meer mobs, snellere respawn tijden van mobs veel meer gathering nodes en warriors kunnen nu blocken in defence stance. Ik ben een warrior begonnen maar een priest of sorcerer lijkt me ook erg leuk.

12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Priest is erg leuk om mee te spelen, zowel in instances als solo :) De priest en Lancer blijven voor mij de leukste classes :)

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Nu level 22, warriors hebben nu block en tanken is echt fun nu :thumbs:

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    De warrior komt ook echt helemaal tot z'n recht met dit spel. Snelheid, Real action combat, prachtige graphics, toffe mobs/BAM's _O_

BTW: Hoe gaat het er aan toe op de amerikaanse servers, dit vooral tijdens NEXUS? Op de europese servers is het namelijk geregeld 1 groot lagfestijn...

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Geen idee, nog maar level 22 :p Toen de nexus werden geintroduceerd zag het er op de EU servers zo uit

Kwam nog wat screenies tegen, GW2 is prachtig maar kan kwa graphics niet tippen aan Tera, GW2 is wel weer "levendiger" dan Tera.

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als het om graphics gaat veegt Tera de vloer aan met elke mmo :) Voordat ik met Tera begon speelde ik alleen WoW. Na een tijd Tera gespeeld te hebben wilde ik WoW weer eens spelen, maar dat was van korte duur (minder dan 5 minuten), dit omdat de gameplay van Tera vele malen vetter is maar omdat ik me bijna begon te ergeren aan de simpele graphics 8)

Maar wat ik meer bedoelde met de lagfestijn met Tera, is het op de amerikaanse servers nog speelbaar als de Nexus van start gaat. Als je aan het levelen bent en Nexus gaat van start, is het op de europese servers soms gewoon onspeelbaar dit omdat je lagspikes hebt in alle zones van 2 tot 20 seconden... :{

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Nog niks van gemerkt, wat me ook opvalt is dat alle zones nog redelijk druk zijn. Zijn altijd wel groepjes te vinden voor BAM's en ook een dungeon party heb je in 5min opgezet.

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ook gister gedownload wat een game (Gratis) Zeker een leuke alternatief voor world of warcraft, als je geen zin hebt om er bijvoorbeeld voor te betalen.

19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Nog mensen die dit spelen?

Zelf level 49 Sorc. Mooi om te zien wat een verschil zit tussen level 47 en 48 met de sorcerer class.

20. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    :)

Ben nu met mijn Lancer bezig :)

Deel Deze Pagina