[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=534387

Begrijp nou niet helemaal wtf ze bedoelen met het laatste stukje...maar het is duidelijk dat Sony Microsoft's hype wil dwarsbomen.

Expect a big announcement from Sony about its next-gen PlayStation 4 console this month or possibly in early May, a source familiar with the company's marketing strategy told PCMag this week.
    ...
    GDC was probably the last big stage for the company to talk up the successor to the PlayStation 3 before the E3 gaming conference in June, unless Sony manufactures its own event. That's precisely what Sony plans to do, according to the source, who said late April/early May will be the likeliest timeframe for a full-blown launch of the PS4.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoezo? Ze hebben de console zelf nog niet laten zien, dus dat ze daar nog wat aparts voor doen is niet heel vreemd toch?

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Had het zelf echt niet meer verwacht. Had echt E3 verwacht voor de vertoning van de console en dan software enzo. Maar het kan ook een andere aankondiging zijn natuurlijk.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hybrid, BigKabuto en Kevf, damn wat een spambeesten :9.

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tuurlijk, ik krijg weer een troostprijsje! :mad:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Anders zoek je nieuwe info zelf maar op. :+

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Een oud bericht zweefde ook weer rond op neo-gaf: linkje

Al denk ik niet dat dat gaat gebeuren :).

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haha dat is best veel, maar volgens mij niets vergeleken met mijn posts in een Skyrim thread vorig jaar. Hoe dan ook...no spam from me hoor :D.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien toch always online: linkje!

Overigens kun je volgens mij tegenwoordig ook geen arcade games spelen zonder internet connectie. (Dan ziet de xbox ze als trail)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol. Uiteindelijk komt het erop neer in het artikel dat zij het ook niet weten.
    Want andere sources zeggen weer van niet, staat in het artikel. Beetje makkelijk scoren met zo artikel. ;)

Moeten gewoon afwachten.

Laatst bewerkt: 4 apr 2013
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het lijkt me ook echt heel sterk, want er zijn vandaag nog steeds mensen die niet eens internet hebben en gewoon offline gamen met de 360, what about them? Of wat wanneer je ISP aan het kloten is? Het is geen dealbreaker, want ik heb haast geen shit met mijn ISP...maar toch.

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.356
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind gamingnieuws over het algemeen nog een stuk leuker dan het gamen zelf. Helemaal hardwaregerelateerd :)

Ik kan het mij ook niet voorstellen. Het zou echt een meesterlijk domme zet van MS zijn en ze verliezen er alleen maar klanten mee (zie ook de comments bij Kotaku). Voor mij is het wel een dealbreaker. Er zijn momenten zat dat ik mijn xbox niet online wil hebben.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijf erbij met dat nieuws van de een tijdje terug dat het zoiets iets gaan worden.
    Met dat "always online" ze niet bedoelen dat je internet moet hebben maar dat je zoals de PS4 updates kan binnenhalen ook als die uit staat etc.

15. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Wow, wat innovatief!

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409

Mooi Nederlands! :+

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol ja weet ik. Was alleen te lui om het te editten. :+
    Dacht jullie begrijpen het toch wel. :p

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm goede opmerking op Neogaf.

19. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er een redelijke kans is dat het altijd online aspect waar is. Marketingtechnisch zit er logica in. Meer afzet is niet gelijk aan meer winst. Een deel van je kopers opofferen en investeren in een kleiner deel kan op lang termijn zeker profijt leveren (dit gebeurt vaak). Als Microsoft zich richt op een kleiner deel van de kopers en ervoor zorgt dat deze flink investeren in het Microsoft ecosysteem, kan het compenseren met de 'verloren' klanten. Dat is iets wat op lang termijn misschien meer winst in het laatje brengt. Reken er maar op dat Microsoft gaat proberen het héél aantrekkelijk te maken om te investeren in Windows apps, films huren en dat soort meuk. Dit zou eigenlijk ook allemaal heel logisch zijn mocht de volgende Xbox inderdaad een set-up box zijn. Dan nog niet eens te beginnen over de gigantische bedragen die ze zullen verdienen met Kinect die je woonkamer scant voor adverteerders.

Ik denk dat het aantal 'verloren' kopers ook wel weer mee zou vallen. Het feit dat er nu 30 miljoen(?) Xbox's zijn zonder een live-abonnement betekent niet dat er ook 30 miljoen minder potentiële kopers zijn. Veel mensen hebben ook gewoon niet de moeite genomen om de kabel er in te steken, omdat ze er geen behoefte aan hebben momenteel en niet hoeft. Het aantal mensen die de nieuwe Xbox uit principe niet zou kopen ('ik wil niet altijd online zijn') is ook echt nihil durf ik te garanderen.

Ik zeg niet dat het waar is, maar mocht het zo zijn (en ik schat de kans aardig aanwezig), reken er dan maar op dat Microsoft er goed over nagedacht heeft om een succesvolle nieuwe Xbox 360 opvolger te lanceren.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tijdje geleden alweer dat die kinect -feature naar voren is gekomen. Ik mag toch echt hopen dat dat er niet komt. Niet alleen zou ik dan zelf geen Xbox meer willen mijn zoon zou bijvoorbeeld geeneens een Xbox mogen hebben. Ik ga niet een camera van een bedrijf mijn woonkamer inrichten |:-

Always online alsnog bevestigd?

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=534951

Neogaf is misschien niet een graadmeter voor de rest van de gamend wereld maar de reacties zijn nou niet echt bepaald negatief. Persoonlijk zou ik het ook niet zien zitten :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina