Blablabla, Lethal Zelfs die eerste sprong is gewoon fucking slow-motion man! En bij 3 heb je echt veel snellere en intensere shotgunbattles.
Om nou 6 of meerdere keren om muur te raken voordat de tegenstander doodgaat. Not impressed. Dit is gewoon een manier om minder te schade op te lopen terwijl ie probeerde van plek a naar plek b glijden.
Net een poging execution gedaan,continue dood door headshots van de breechshot. Wat hebben ze gears aangedaan, zonde...
...maar dat is nou niet bepaald super makkelijk om te doen. dan moet je tegenstander toch echt wel een beetje met dat ding overweg kunnen wilt ie je continue ermee killen.
Ja dat is waar. maar ik ben niet gewend dat ze kunnen blijven vuren met een sniper.Het was altijd 1 schot en dan erop af rennen met de shotgun, zal wel gewenning zijn. In een hoekje blijven campen om het te voorkomen, Nee, ik ben er klaar mee.
Oh man ik keek de laatste active reload gisteren en die mensen zijn PISSED. Fatalstryke, Arctic zijn PISSED OFF Die ninja update vinden ze een big FUCK YOU naar de community toe
Rifle damage omhoog zonder iets te zeggen, dan weer nerfen, dan weer buffen. Alles zonder de community op de hoogte te stellen, geen patchnotes niks. Pas week later als mensen komen met "hey de Lancer lijkt sterker"...
Leuk dat het een naam heeft maar het ziet er toch niet uit XD Vind het veel meer badass als je gewoon op iemand af rolt/rent in stukken schiet en verder gaat dan dat je als een retard de muren zit te humpen.
OMG Gast... GEARS IS WALLBOUNCEN, STRAFEN SHOTGUN aka Skillbased KLAAR. Naja... was. Dit soort shit maakt me dus boos en Judgment is echt gericht op dit.soort noobs
Ik ben denk ik een van de weinigen die ondanks dat ik deel 1 t/m 3 heb gespeeld nog geen 10 uur multiplayer gespeeld. Met alle plezier de singleplayers/co-op gespeeld maar met de MP van GOW heb ik echt totaal niks. Niks voor mij al dat in mijn ogen achterlijk wallbounce en shotty battles. Dus hoe is de singleplayer van Judgement?