[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    als je wil oefenen met inparkeren en sturen etc. download / koop Scania Truck Driver simulator.. zit boordevol met allerlei lastige situaties waar je je uit moet manouvreren. erg leuk.

is van de zelfde ontwikkelaar en stuurt/rijdt precies het zelfde.

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    heeft iemand ervaring met 2 monitoren en dit spel? ik heb nu naast mijn 24 inch scherm een 15 inch (ja ik weet het, erg klein maar deze had ik nog over) scherm, maar ik heb het nog niet bij het spel werkend gekregen. het leek me wel makkelijk om de rechter spiegels in het extra scherm te hebben zodat ik letterlijk even opzij moet kijken in plaats van met mijn muis naar rechts te gaan.

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    en hoeveel uur heb je er wel niet in gestoken?

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Nerdcube^3 (youtube) heeft het er volgens mij in zijn video over en gebruikt 3 schermen. Maar weet het niet zeker

5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    dank je. ik ga het even bekijken.

6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
  7. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja hij heeft het erover, en ik heb gelezen dat 2 schermen niet te spelen is. dan zou je dus 3 schermen moeten hebben dan gaat het wel lukken. nu heeft mijn video kaart wel 3 uitgangen (2x dvi en 1x displaypoort) maar ik heb gehoord dat video kaarten maar 2 schermen ondersteunen...en om nou even 2 (24 inch) schermen te kopen om het te proberen, dat gaat me iets te ver.
    ik zat eergisteren een beetje te kloten met de instellingen van mijn videokaart, kom erachter dat je met die rood/groene 3d brilletjes mooie 3d beelden kan bekijken, start ik gister het spel is het spel gewoon in 3d...dat zag er erg gaaf uit, alleen de rode weg op mijn navigatie was niet te zien. dus maar weer terug gezet (kon het gelukkig nog vinden). zou het beter zijn met een nvidia 3d vision kitt?

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja want Nvidia's 3D gebruikt geen rood/groen maar gewoon hetzelfde wat de televisies doen, dus oog om oog afschermen met een actieve bril. Moet je wel een 120Hz monitor hebben.

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    maar ik kan mijn kaart configureren met een rood/groen brilletje. maar jij bedoelt zeker dat het veel beter is met zo'n 3d kit van 100 euro..ha ha.
    ik heb gekeken voor zo'n rood/groen brilletje (van plastic niet die kartonnen dingen) maar ik zie dat ze ook rood/blauw verkopen. weet iemand het verschil?

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    3d kit hoeft ook niet.
    Ik heb een goed koop scherm LG 2343p (180 eur) en dat is passief 3d. brilletjes wegen en kosten niets.
    Het is geen officieel scherm, maar wel te configureren als 1. (acer monitor driver installeren, in regedit de ogen om wisselen.

En het is een stuk beter in 3d.
    Vooral de regen. Damn.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2013
  11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    maar heb jij zo'n rood/groen brilletje? deze (die bij de shrek dvd zat) werkt wel, die van de bioscoop niet. en hoebedoel je ogen verwisselen?! 3d spelen lijkt me wel erg gaaf, maar als ik de navigatie niet goed zie dan speel ik liever gewoon. maar wow schijnt ook in 3d te spelen zijn.

12. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gewoon een polarised bril. Lijkt wat op een zonnebril. Krijg je ook in de bioscoop.
    Die laat alleen sommige lijnen zien van je scherm.

Stel je hebt een beeldscherm, alle even lijnen zijn rechter oog, alle oneven lijnen het linker oog.
    Als alles goed staat ingesteld, zien beide ogen wat ze moeten zien.
    Als het verkeerd staat in gesteld, kijk je scheel. Dus, ogen verwisselen.

Oh, de navigatie ziet er goed uit.

13. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    mmm..ik zal wel verkeerd kijken of doen, maar als ik de nvidia 3d wizzard doe werk die bioscoopbril (zo'n goedkope) niet.

14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    heb je wel een 3d scherm?
    Je hebt of een passive scherm, dan werkt een bioscoop bril en zie je met 1 oog strepen door beeld. of een active scherm, dan heb je 120hz en een bril die om en om een oog sluit.
    Normale schermen werkenalleen met kleurtjes.

15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    oh..dan is dat het, ik heb een gewoon scherm (dell) en daarom werkt het alleen met die rood/cyaan brilletjes. dat werkt op zich ook wel hoor, maar niet optimaal. heb gister ff stor gespeeld en het ziet er echt uit, maar de kleuren zijn minder vel, dat zal ook zijn waarom ik de rode navigatie lijn niet goed zie in ets2. maar ben wel benieuwd hoe het met een 3d scherm werkt.

16. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog truckers hier met leuke ritjes? :)

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Zit daar zo,n wizzard bij (heb zelf ati) Maar met nvidia kun je met rood groen / of blauw spelen heb dit veel met flight simulator gedaan!

18. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja dat klopt, alleen de navigatie (rode weg) is niet goed te zien. voor de rest wel.

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik wil steeds de boel weer even aansluiten, maar het komt er maar niet van jammer genoeg. Ben ook steeds met andere games bezig, maar ben het zeker nog niet vergeten _O_

20. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik speel het heel af en toe nog wel eens. maar dan wat kortere ritjes om nieuwe plekken te ontdekken.

Deel Deze Pagina