Dreadnought?! Covenant Carrier?! Wel toffe picca's die ze laten zien, ben echt benieuwd naar de eerste gameplay ervan, duurt alleen weer eens zo lang
Tering zeg Blijkbaar kan je best uitgebreid je character aanpassen(of het is gewoon art ), vooral de 2de is tof
Toch vind ik die verwijzingen naar de Halo serie wel tof. Bungie is koning en ik hoop echt dat ze meer games gaan doen, vooral originele franchises. 1 game per keer is denk ik (veel) te weinig.
Bungie is zo awesome omdat ze de tijd nemen voor hun games, daardoor hebben ze ook betere games, wat de meeste studios nu niet meer doen
Alleen bij Reach ging het een beetje fout. Maar ik ben ook zeer benieuwd, alleen blijft het apart dat ze het zelf zo vaak over Halo hebben!
Verwijzingen naar Halo zijn wel grappig. Maar je moet niet bij veel gebouwen of wapens hebben van. He dat lijkt op dat wapen/gebouw uit Halo. Dat zal jammer zijn. Dit moet gewoon een complete nieuwe game worden in alle opzichten imo.
Zozo. Dit spel heeft egt potentie als je het zo ziet. Ik begin bijna te denken dat dit spel zomaar eens het succes van Halo kunnen overbruggen. Natuurlijk ook mede door het feit dat dit spel ook naar de Playstation(s) komt.