[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nee,

Toen je die instructies van de Lettuces kreeg met die noten om Songbird te besturen had ik al zo'n vermoeden.

2. Stoeipoesss

Stoeipoesss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Bioshock 1 en 2 nooit gespeeld. 3 Lijkt mij heel leuk. Mis ik iets als ik 3 speel zonder 1 en 2 te heben gespeeld of staat het verhaal daar los van?

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het zijn sowieso topgames, dus ik zou ze gewoon alsnog spelen voordat je aan Infinite begint. Qua verhaal hebben ze ook wel met elkaar te maken.

Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Antrax:

Antrax, is dit niet wat spoilerachtig? Je kan eigenlijk niet goed antwoord geven op die vraag maar op het eind wordt dat pas duidelijk, lijkt me niet leuk om te lezen.

Sowieso zou ik eerst Bioshock 1 doen, geweldige game die nu voor een schijntje te krijgen is.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bioshock 2 heeft vrij weinig met Infinite te maken...

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij ben ik bij de end fight. Niet normaal man! Wat een verschil met de rest vd game ...

ik moet die core op dat schip protecten. Lukt echt niet, veel te veel enemies. Tips ?

7. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    In het begin concentreren op de vijanden op de grond. De respawn tijd van Songbird is aanzienlijk lager als je hem op de grond afstuurd. Na een paar waves van vijanden pas een keer zo'n luchtschip uitschakelen. Toen ik dit probeerde ging het ook stukken beter en heb ik het stukje in één keer gehaald.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Ga ik proberen...

Ik stuurde Songbird steeds op die Barges af en later gelijk op die Zeppelins. Kon gewoon niet bijhouden wat er allemaal rondliep, zeker ook omdast er steeds 2 patriots komen (en die gaan van voren niet zo snel neer ...)

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Gouden tip voor de eindbaas:

Meteen bij het begin wat Return to Sender traps op die core gooien, die blijven zo goed als het hele gevecht zitten. Tot het moment dat de zeppelins komen Songbird gebruiken voor de gunships, zelf het voetvolk afmaken. Zodra de zeppelins komen Songbird alleen maar gebruiken voor die Armored gasten (ben ff de naam kwijt :+), en mbv de Skylines de zeppelins zelf neerhalen (erin landen en de motor saboteren, zoals je een paar chapters eerder ookal hebt gedaan). In de tijd dat Songbird nodig heeft om te rechargen van één zeppelin kan je ze zelf praktisch alledrie neerhalen :thumbs:

Ik ben er een hele middag mee bezig geweest zonder resultaat (op Hard), maar toen ik deze strategie las lukte het in één keer :D

10. witloof

witloof Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld, wat een geniale plot. Van zo'n verhaal kan menig game nog iets leren.
    Gameplay was gewoon op zijn bioshock's. Al miste ik wel de Power to the People stations en vooral het inventen, de meerdere soorten kogels per wapen.

11. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Murder of crows vol upgraden, traps daar van plaatsen voor het voetvolk met een beetje Devil's kiss erbij. 1 zo'n patriot snel killen, chaingun oppakken en de volgende op zijn tandwielen schieten en zo door. Songbird meteen op die Zeppelins. Had hem in 2 keer zo gehaald op hard, zat wel op het randje maar goed:+ Niks van Zeppelins hoeven te saboteren of iets.

Voor de mensen die hem al uitgespeeld hebben
    Hadden jullie het ook al snel door dat Elizabeth je dochter was?Had dat bij dat stukje net voor die bank ,waar Elizabeth Annabelle genoemd werd al wel door.

Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Moet ik dan ook eens proberen, vond het niet te doen nl ... en met Armored gasten bedoel je dan die patriots ? (met die vlaggen op hun rug) ?

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Eindbaas:
    Ik heb veel Possession gebruikt (had die upgrade ook gekocht), daardoor in een keer gehaald op Hard, scheelde helemaal niet veel omdat er nog maar 1 millimeter over was bij dat balkje :+

14. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ook uitgespeeld. 't Is een tijd terug en ik was 15 maar ik vond het verhaal van BioShock 1 een tikkeltje lastiger volgens mij. BioShock serie wel met stip op 1 qua series deze generatie. Echt weer genoten.

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Uitgespeeld. Freaking awesome.
    Nu wat chievo's hunten en dan de 1999 Mode. :cool:

Begrijp ik dit goed?
    Geen cash in 1999 mode, is einde verhaal als je dood gaat?

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou vandaag ook uitgespeeld, maar vind het verhaal, voor zover ik er nog iets van snap, maar matig hoor. Jammer. :{ De vorige delen hielden me nog wel een tijdje bezig.

17. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Net uitgespeeld. Wat een game! Ben nu erg benieuwd naar de DLC. Ben op normal begonnen en ga deze week eens rustig beginnen aan de 1999 modus.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Snel gedaan! Ik ben ff afgeleid door Torchlight 2. Morgen nog maar eens een poging wagen het einde te halen ...

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Mag ik dan vragen welke game(s) je dan wel een goed verhaal vindt hebben?

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Bioshock, Mass Effect. Ik vond dit verhaal gewoon te rommelig. Ik kon het minder goed volgen dan bijvoorbeeld deel 1. Maar dat zal wel aan mij hebben gelegen hoor, genoeg mensen die alles wel begrepen :)

Deel Deze Pagina