[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    voor iedereen die nu nog roept dat het onmogelijk is dat Microsoft dit zou doen, er is inmiddels meer dan genoeg bewijs, inclusief deze tweet.

Laten we trouwens ook niet vergeten dat Edge een paar maanden geleden ook al kwam met het always online gedoe (FYI: Edge had ook grotedeels gelijk met de PS4 en is vrij creditable)
    Natuurlijk heeft de online connectie voordelen (voor Microsoft). Denk eens aan anti-piracy, geen tweedehands games, microtransactions en natuurlijk Kinect die je woonkamer zou kunnen scannen. Er zullen ongetwijfeld nog meer redenen zijn. Microsoft zal deze redenen natuurlijk niet gaan vertellen omdat het slechte PR is. Ze zullen specifieke functies belichten waarom ze zogenaamd hebben gekozen voor een always online model.
    Het zullen er ongetwijfeld miljoenen zijn, maar ik denk niet dat elke (momenteel) niet aangesloten Xbox direct een verloren consument is, zoals Hybrid zegt: ook een deel heeft gewoon niet de moeite genomen om het te doen. Neem ook eens Diablo 3 als voorbeeld, dat spel heeft ook een online DMR en toch verkoopt het spel fantastisch. Nu is het misschien niet helemaal een eerlijke vergelijking omdat wel elke computer verbonden is met het internet, in tegenstelling tot elke Xbox. Maar het laat wel zien dat genoeg mensen er niet zo veel moeite mee hebben.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar denk je dat het de laatste 2 pagina's over gaat? :+

3. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blame mijn tentamens dat ik het niet had gezien. :mad:

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    oh wacht, ze kunnen bij always online natuurlijk checken of de xbox niet is omgebouwd!
    Niet aan gedacht.

Dat is wel goed, maar aan de andere kant: stel je gaat op vakantie naar een huisje zonder internet, of naar een bungalowpark etc en je wil je xbox meenemen....not dus

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar ook die Edge berichten spraken niet over dat je niet kon gamen of apps kon gebruiken als je connectie eruit lag, dat is iets wat de mensen op andere fora ervan maakte en dan vooral NeoGAF, wat echt bulkt van Sony fanboys. Denk zelf dat het gewoon betekent dat je console altijd online zal zijn als je internet hebt. Heb je geen internet, krijg je ook geen support en updates...wel kut dat we tot fucking mei moeten wachten, want ik zie MS niet met een echte statement komen.

Kan me toch niet voorstellen dat dit de bedoeling is van MS, al die negatieve shit in de media nu.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De eerste week van Diablo 3 was dan wel weer een hell, tsja de gemiddelde consument zal ik ook niet ''snappen'' waarom je nou persé internet nodig heb voor zo'n xbox. In hoeverre maakt men gebruik van de smart-tv functionaliteit?

Ik ben erg benieuwd naar hoe MS dit naar voren gaat brengen. (nou'ja ik negeer ff die lompe twitterberichten)

Je zou bijna de nieuwe Xbox dan gewoon met steam kunnen vergelijken... alleen werkt steam ook ''prima'' offline.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies man. MS zou echt ineens vreemde en gewaagde stappen zetten die de rest niet doet. Stappen die niet nodig zijn...alleen voor piracy zou dit zijn? Dat zou echt kut zijn, want tuurlijk..piracy is kut, maar dat is er nu ook en er zjin genoeg mensen die er niet aan doen en games blijven kopen. Maar een kastje/console dat gelijk niet meer werkt als je internet even eruit ligt...dat is wel heel extreem gaar.

Het gaat iig goed rond....pffff:

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=52760187&postcount=4354

Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het is overigens ook wel een hele lompe actie geweest 8) vind het alleen maar terecht dat er zoveel aandacht aan besteed word. Lekker je klanten in de ''zeik'' nemen, goedzo :thumbs:.

Overigens zou het misschien ook zo kunnen zijn dat MS zich meer gaat richten op cross-console. Tablet/Xbox/PC met 1 overkoepeld iets, wat misschien de internet connectie ook zou kunnen verklaren. Al kun je ook gewoon Win 8 gebruiken zonder internet, hoewel er dan veel wegvalt, maar het kan wel!

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar het geldt toch al voor sommige XBLA games? Ik weet even niet meer precies hoe het zit :)

10. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ik moest hier zo hard om lachen toe ik hem op mijn TL zag verschijnen! Soms zijn die tweets echt geniaal, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo van parody accounts hou.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dan worden XBLA games gezien als trails volgens mij, enige tijden geleden (6 jaar) kon ik ook niet Ninja Gaiden Black spelen op m'n xbox zonder internet. (had hem gekocht via marketplace)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja daar heb je wel een punt. Ik heb daar al eens iemand eerder over gehoord, zelf nog nooit gehad, maar het zal dan inderdaad wel alleen gelden voor sommige XBLA games, weird allemaal hoor.

Hoe dan ook, die recente geruchten zeiden ook dat MS dit zo kan terugdraaien. Met een druk op de knop is dat always online weer weg en als ze dit serieus van plan waren, denk ik dat ze na deze uitermate negatieve media backlash wel even extra goed zullen nadenken.

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Reken er maar op dat dit niet 'eventjes' wordt teruggedraaid mocht Microsoft het echt van plan zijn.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gevonden

15. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Je Xbox mee op vakantie? Gezellige vakanties heb jij :9.
    Maar ik zie het allemaal wel hoe gaat worden met die next gen consoles.
    Op dit moment weet ik ook niet of ik trouw aan MS blijf of overstap naar Sony. Time will tell.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Zie veel mensen nu al roepen op verschillende fora dat ze voor de PS4 gaan.
    Maar niemand heeft nog een keuze gemaakt denk ik alleen als je bij PS wilt blijven dan wel. De meeste maken pas hun keuze ergens in September of Oktober ofzo. Wanneer de prijzen bekend zijn en de games en eigenlijk de rest van de info. :)

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Laat mensen maar roepen tot de reveal komt. Dan weten we het.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De dude waar die gast mee sprak zegt dat ze elkaar aan het trollen waren. Als dat allemaal gewoon puur 'trollerij' was.....dan heeft dat aardige schade gedaan in de media en ik denk ook hoe een hoop mensen nu over MS denken, helaas.

https://twitter.com/manveerheir

Hier

https://twitter.com/JimSterling/status/320159080364777474

Lol wtf

19. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Meest voorspelbare en (waarschijnlijk) beste PR-statement voor de situatie.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina