[XOne] Defiance

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 4 apr 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gamemania had hem in Assen nog niet, jongen achter de balie dacht dat hij hem ook pas rond de 12e binnen zou krijgen

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
  3. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb 'm ook zien liggen bij de MediaMarkt in Utrecht. Dus neem aan dat de andere MM's 'm dan ook hebben?

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wacht nog wel even af of het wel goed aangrijpt/.

5. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind wel Nice dat rond dezelfde tijd dat deze game uitkomt er ook een tv serie begint met dezelfde naam en story als de game zelf, volgens mij nog nooit eerder gedaan.

6. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nope, MM in Enschede had hem nog niet. :mad:

7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben heel erg benieuwd naar de reviews.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Niks op voorraad daar hoor... kweenie of je nou spoken ziet :?

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op voorraad bij amazon.

10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dan hebben ze 'm er weer uit gehaald. Ik weet zeker dat ik 'm daar gezien heb ;)

11. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik speel hem nu een dag ik moet zeggen dat het een leuke game is maar koop het aub niet op de console als het kan het is echt geen console game!

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 6 apr 2013
  13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou deze al een jaartje in de gaten. Was toen genoeg buzz over, veel info in bladen enzo. Maar idd vlak voor release niet zo veel meer van gehoord. Wel enorm vette game trouwens.

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347

Als je die video kijkt is het gewoon een kutgame lekker laten gaan:thumbs:
    Op PC raden ze hem nog wel aan console niet.

15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Thanks, ik laat 'm dan lekker voor mij gaan. :+ Had zo gehoopt op een goeie MMO op de 360.. :F:

16. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch ook al wat goede reviews gezien. Maar reviewers hebben natuurlijk allemaal hun eigen smaak. Ik kan niet wachten om hem zelf te testen iig, als gamemania m nou s aan me wil verkopen!

17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Het fijne aan MMO's is dat dit soort bugs er vaak wel weer uitgehaald worden. Elke MMO heeft wel last van een redelijk aantal bugs op de release datum. Dus ik verwacht dat deze er wel weer uitgehaald zullen worden, due time. Als ik zo de spelerservaringen lees op Metacritic, hoor ik mensen ook niet over de problemen praten die GT aankaart. Maar goed, ik wacht denk ik af tot hij een eurie of 30 is. Dan koop ik 'm waarschijnlijk wel. Ik wacht denk ik niet tot ie echt in de budgetbakken ligt, want ik denk dat tegen die tijd de servers wel dood zullen zijn.

EDIT: Een aantal online shops hebben 'm nu wel op voorraad. Had even de linkjes aangeklikt op Budgetgaming, en de volgende winkels hadden 'm sowieso: Gamedumper, Yourgamezone, 12game en Gameresource. Nedgame en Bol.com hebben 'm wel op voorraad alleen met een levertijd van 5+ dagen.

Laatst bewerkt: 6 apr 2013
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is dus niet op voorraad, trust me. Ze leveren hem gewoon binnen 5 dagen ongeveer. Bij BOL al een aantal keren gehad dat ik na een dag of 5 te horen kreeg dat het niet meer te leveren was. Een paar dagen later had ik al mijn geld terug, dat wel. Die levertijden zijn belachelijk soms, want van BOL weet ik dat ze ook wel eens ver uit het buitenland goederen inslaan, één van de redenen waarom hun artikelen soms zo belachelijk duur zijn, net als bij de Cool Blue shops.

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Nee is ook zo. Sowieso is Nedgame en Bol.com een van de duurste voor deze game. Dus je kan beter bij Yourgamezone, Gamedumper of 12Game bestellen.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heeft iemand hem al, hoe ist ie etc? :)

Deel Deze Pagina