[XOne] Dance Central

Discussie in 'Games' gestart door Brasiliaanboytje, 5 apr 2013.

1. Brasiliaanboytje

Brasiliaanboytje Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey. ik heb vandaag dance central gekocht voor de xbox 360, ik vind het een leuke spel, ik zie ook dat je nummer kan kopen met Microsoft pointes, en avatar dingen, ik wilde weten kunnen die gekochte dingen dus nummer en avatar kleding ook op de andere delen van dance central 2 en 3 gespeeld worden of moet je steeds weer bij elke spel opnieuw die dingen kopen net als bij de wii met just dance? iemand een iedee?

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Waarschijnlijk dat laatste.

3. Brasiliaanboytje

Brasiliaanboytje Member

Leuk Bevonden:
    0

:eek: oke weer veel geld uit geven echt he met die consoles :confused:

Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Je hoeft die nummers niet te kopen ;)

5. Brasiliaanboytje

Brasiliaanboytje Member

Leuk Bevonden:
    0

dat is zo:p lol wat is je gamer tag en btw heb je kinect adventuers zodat we online kunnen spelen:$ heb die xbox maar paar dagen:$

6. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Toen ik dc2 kocht kon ik alle nummers (inclusief dlc) overzetten van deel 1 naar 2 en daar spelen. Kost 400 msp voor het overzetten, maar bij dance central 2 kreeg ik een code voor 400 msp zodat je het gratis kon overzetten. Dus heb ik dat wel gedaan. Heb je alle nummers beschikbaar.

Je kan ook googelen: http://www.xbox.com/en-US/marketplace/product/Dance-Central-2/Import

Laatst bewerkt: 6 apr 2013
  7. Brasiliaanboytje

Brasiliaanboytje Member

Leuk Bevonden:
    0

als ik het goed begrijpt kan je de gekochte nummers dan die je koopt met de punten over zetten naar deel 2 toch? en ook de bestande nummers? heb de xbox neit zo lang en snap niet veel van lol:p maar hoop dat je het anders kan uit leggen zo dat ik beetje snapt :D

8. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Wat ik dan had was dat alle nummers uit dc1 inclusief dlc beschikbaar werden in dc2. Oftewel je kan dan in 2 alle nummers uit zowel 1 en 2 spelen. Disc van 1 dan nooit meer nodig xD

9. Brasiliaanboytje

Brasiliaanboytje Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaaf

oke dan dat is best wel gaaf dan maar bij 3 gaat dat niet dan denk ik dus als ik eind van de maand deel 2 koopt gaan de nummers wat op nummer 1 staan ook mee naar de 2 (de origineel) dus niet gedownloade nummers:p en later als ik nummers wil kopen dan wel natuurlijk :D

Deel Deze Pagina