[XOne] Defiance

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 4 apr 2013.

1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Gamemania levert pas dinsdag helaas, winkels als Bart Smit etc hebben hem ook nog niet. Denk dat enkel sommige webwinkels hem al leveren. Wel vreemd gezien 2 april gewoon release datum was.

Denk dat ik hem dinsdag maar oppik bij GM, de minpunten die worden genoemd heeft zowat elke MMO bij release dus daar maak ik me geen zorgen om. Heb zelf 7 jaar FF11 gespeeld op de 360 en bij die game was het niet anders. Vind het wel lachen want het geeft ook aan dat de meesten nauwelijks weten waar je bij een MMO tegenaan loopt de eerste weken. Zaken als lag, connectivity, bugs/glitches zijn vrij normaal en deze problemen zullen na de eerste weken een heel stuk minder zijn. Vind het wel apart dat meeste reviewers hiervan niet op de hoogte zijn, blijkbaar is enige MMO kennis niet relevant bij het reviewen van een MMO.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    In verschillende reviews komt toch duidelijk naar voren dat hij vol bugs zit enz op console als je hem wil spelen kan je hem beter op de pc spelen.

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    En die problemen zijn er op de PC ook geweest en sommige zijn er nog steeds. Verschil is dat de PC al wat meer patches heeft gehad en een hoop problemen gefixed zijn. Voor de 360 staan een aantal grote patches gepland de komende weken. En zoals ik al zei, noem me 1 MMO die deze problemen niet had bij de release? Ook MMO's op de PC. Tuurlijk zal PC uiteindelijk de betere versie zijn maar dat geldt voor elke game als de consoles inmiddels verouderd zijn tov de PC.

Wellicht handig om website van Trion eens in de gaten te houden, aangezien ze vrijwel alles posten waarmee ze bezig zijn qua verbeteringen/fouten waar ze tegenaan lopen. Iets waar andere developers nog van kunnen leren.

Laatst bewerkt: 7 apr 2013
  4. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laat iemand ff weten als hij al is gespot? En dan niet op internet maar in de winkel. Thaaaanks! :thumbs:

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie op internet nu ook overal levertijden van minstens 5 dagen staan,..

beetje een rommelige k*tlaunch voor een MMO :+

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in de US zijn er weinig problemen. Lijkt vooral op de amerikaanse markt gericht te zijn, en dat klopt ook wel. later dit jaar wordt er een serie gelanceerd over dit universum. Het is dus de bedoeling dat defiance een grote franchise wordt, met games, series, merchandise etc.
    De game moet de mensen alvast warm maken voor de serie. Daar is het grootste budget ingestoken.

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Het word een syfy serie dus zo groot zou het wel niet worden :+

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Die show begint volgende week al. Dan zullen we het wel zien I guess.

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Weer thuis en 3x besteld bij 12game.com 47,99 exl verzend.

Ben benieuwd :D

10. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nog steeds het gevoel dat ik in het begin van het spel zit! Vijanden zijn sterk je dient ze echt strategisch te verslaan!

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Had de mijne besteld via gamedumper, zelfde bedrijf als 12games, omdat ze daar aangaven dat de game op voorraad was, net even gebeld maar game is dus helemaal niet op voorraad. Al de zoveelste keer dat ze dit flikken, ook maar gelijk geannuleerd want dan kan ik hem net zo goed vrijdag gewoon in de winkel oppikken.

12. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Nog nooit van deze game gehoord maar dit ziet er erg vet uit zeg _O_. Maar hoe zit het qua online gedeelte: is iedereen online in dezelfde wereld, opgedeeld in 'realms', of moet je lobby's hosten (zoals BL2) waarin mensen kunnen joinen?

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    BEDANKT DUS FF! Net gebeld en vertelde doodleuk dat hij al is uitverkocht en ze geen idee hebben wanneer hij er weer is |:-

Snel geannuleerd en hopen maar dat ze hem ergens verkopen, laatste keer 12game dus.

Laatst bewerkt: 9 apr 2013
  14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je speelt op een regio gebonden server, er is een EU en US server op moment geloof ik. Iedereen op dezelfde server speelt in dezelfde spelwereld. Je kan volgens mij bij het aanmaken van je character een server kiezen maar daarna zit je eraan vast. Tenminste dit is wat ik op de forums lees, heb de game helaas zelf nog niet.

@Drokz: Wist dat je daar besteld had, vandaar dat ik het ook maar vermeldde. Als goed is krijgt GM hem vrijdag, voor de rest hem ik hem ook nog niet gevonden hier in NL. Dan maar vrijdag wat games inwisselen bij de GM als ik hem eerder nergens leverbaar vind

Laatst bewerkt: 9 apr 2013
  15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb je hem al ergens gevonden? Ze hebben hem zelfs bij de Bart smit nog niet en geen idee of ze hem sowieso wel krijgen 8)

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nee nog niet ergens waar die daadwerkelijk leverbaar is op moment. BS hier wist niks, Intertoys ook niet, FRS niet, MM niet. Heb wel een Nederlander in FL op XBL die hem al tijdje speelt dus zal hem eens een berichtje sturen vanavond. We hebben wel het voordeel dat al wat kinderziektes weg zijn eer wij beginnen.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Saturn A'dam heeft ze wel zag ik.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Tja maar ik heb nu zin! :+

Ook alle zaken hier afgebeld en niemand had hem of wist er zelfs van 8) Zal vast niet helpen dat de serie nog niet uit is, denk ook dat ze daarop wachten met reclame maken, waarschijnlijk nog in de serie zelf.

Er is helaas geen Saturn te vinden in de wijde omtrek hier :/

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb hem bij bol.com besteld, volgens site en besteloverzicht moet die morgen op de mat vallen. Normaal krijg je rond middernacht dan nog een email als die echt verzonden is dus dat straks maar eens checken.

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Normaal wel mits op voorraad en dat is nu niet het geval.

Deel Deze Pagina