Jammer dat je net wegging Delphiki. Awesome potje daarna op Nose Hair Canals. Ging echt op en neer. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/2/81795030/174263791/
Ja ik moest ff eten en snel richting poolcentrum om Heerenveen te kijken. Had beter thuis kunnen blijven
Waarom disablen ze het spot systeem niet wanneer je hardcore/no map speelt? Dan lig je lekker in een struikje, is die kerel in een tank de hele tijd op de spot knop aan het duwen waardoor je toch gespot wordt en hij je locatie weet. Niet echt logisch imho.
Nu net, 100% rush NL server... Ik zit in het verliezende team, de drie punten A, B en C (Metro) zijn door de vijand bezet. Wat doet iedereen? Nee, ze gaan niet met smoke proberen door de linie te breken, nee ze zetten geen span beacon achter de vijand neer, ze kijken niet verder dan hun neus lang is! Wat doen ze dan wel? Je raad het al, snipen op hun basis, punt A met z'n allen bestormen (ipv doorlopen naar punt C) en meer van die onzinnige acties. Irritaties Op zo'n moment mis je gewoon een goede squad! Twee medics met smoke, één sniper met beacon en gaan!
Moet zelf Bullseye ook nog, en ik wil je ook wel helpen met Ninjas. Ik weet niet wanneer ik precies tijd heb (deze en volgende week toetsen), maar ik laat je wel wat weten ok? Back 2 Karkand en End Game imo.
B2K en Aftermath imo. Ligt eraan wat je leuk vind om te spelen ook. AK kan leuk zijn als niks anders wilt doen dan met een tank rijden.
Vanmiddag zat ik weer eens gezellig in een metro game beetje mijn assignments aan het halen kijk ik de score board en zie ik een gast 80-5 staan ofzo en de match was denk kwartier tot half uur bezig (500% tickets). Door een freeze kon ik de game niet afmaken en ik was toch wel benieuwd wat voor score die gast had gehaald en dat was uiteindelijk dit. Ik weet dat je lekkere scores kan halen op Metro maar dit? Zou die gast echt zo goed zijn of hacken want zijn battlelog is ook niet zo denderend.
Aan zijn nemesis streak van 102 te zien is dit een booster, of in ieder geval iemand die er bekend mee is :') En nog een slechte ook trouwens met een KD van 1.49, lol.
Klopt en het is niet vreemd dat een booster geen hoge K/D heeft want hij zal zn boost vriendjes op zijn beurt ook wel moeten helpen snap niet wat er de lol van is maar vooruit