1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vind het reuze meevallen, maar ik zal er nu je het zo zegt eens beter op letten wanneer ik de game weer eens speel.

    Heb ook net Dante's Inferno binnen, dus die moet ik eerst nog even testen.
     
  2. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nog geen uur gespeeld, maar erger mij nu al aan de wolven die op je afkomen als je even de omgeving wilt verkennen. Krijg ze nog best lastig dood ook eigenlijk: mn pijlen raken b.v. op omdat ik steeds mis :+ Blijf dit de hele game zo?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee, je krijgt al snel andere wapens en die beesten kom je later niet echt meer tegen.
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    vond ze wel wat vlak ja. Die met dat afro haar had standaard dialogen van
    "Het is jouw schuld dat hij dood is en dat we hier zitten, oh nee sorry dat meende ik niet"
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dikke Vaas die buiten zijn uiterlijk een grote teddybeer is, een vervelend vrouwtje, een idiote architect en een sukkel die stiekem wat voelt voor Lara. Jup, waren allemaal wat saai en oppervlakkige personages. Maar goed, care, Lara was dan juist erg goed gedaan.
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Lara was zeker goed gedaan, maar een film kan meestal ook niet draaien op alleen een goed uitgewerkt hoofdpersonage. Juist omdat Lara zo goed uitgewerkt was, viel het me extra op dat de overige personages zo oppervlakkig waren.

    Gisteren alle collectibles gehaald en wat leuk dat je bij het vinden van de laatste GPS Cache
    het oude Tomb Raider geluidje hoorde wat vroeger altijd speelde bij het ontdekken van een geheime kamer inclusief een Lara die "aha" zegt.

    Iemand zin om de Multiplayer achievements te doen?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
  7. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    die achievement waarbij je conversaties moet voeren, als je de eerste vergeten bent moet je dan het hele verhaal opnieuw spelen om hem te halen? of telt ie hem er bij als je alleen die conversatie nog over doet?
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik moet deze ook nog en ik heb vernomen dat je gewoon lekker overnieuw mag beginnen! :+
     
  9. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    oh crap |:- haha! nou ja dat bezie ik nog wel ff dan als ik hem uit heb!
     
  10. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    vraagje: wanneer je uit de berg bent (dat stuk na die grote bel door de vloer) kom je bij een basiskamp! wanneer je daar vervolgens rechts gaat hangen daar 2 van die korven die je in brand moet steken om de salvage uit het net te krijgen. als je op de vlonder klimt komt er bij de 1e een vlammetje in het zwart, wanneer ik mijn vuur pak komt er geen X bij te staan om hem aan te steken... is dit een glitch? of moet je hier later terug komen?!
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt mij op een foutje, maar geen nood je mag dit gerust overslaan. Komen genoeg andere kistjes aan.
    Of probeer (als je dit al hebt unlocked) Vuur met een pijl te schieten, dan brand je 'm ook. ;)

    - Maar uiteindelijk als je niet alles hebt gehaald, kan je terug naar je kamp gaan en alle (levels weer herladen.) -
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  12. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    ja dat dacht ik al, met de rest van de hangende korven geen problemen gehad! ok dus in dat net zit niks speciaals? dan maak ik me er ook verder niet druk om :) thanks leis!
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb ook een vraag en ik kan me niet voorstellen dat ik iets fout doe. Ik probeer die achievement te halen waarbij je 10 vijanden van een zipline af moet schieten. Ik heb er nu inmiddels al 35+ afgeschoten, maar de achievement wil maar niet unlocken. Is het de bedoeling dat ik de vijanden doodschiet terwijl ze ziplinen? Is het de bedoeling dat ik de vijand laat leven en ze van de zipline laat vallen? Ik snap er helemaal niets van en ik ben bang dat deze geglitched is.
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Mocht er toch een wapen upgrade inzitten, dan kan je later altijd weer terug. ;) Graag gedaan. ;)





    Kloten achievement! Moet wel 10 " verschillende ' vijanden eraf schieten he. Het is de bedoeling wanneer de vijanden zeppen, dat je ze er dan afknalt.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren weer even een stuk gespeeld. Blijft een heerlijke game, die ik langzaam aan uit ga spelen. En Lara is gewoon de lekkerste. :+
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En zo heb je Tomb Raider bijna uitgespeeld. Damn, wat een game. Heb de hele nacht doorgespeeld. :+

    24 acts is nog best veel, las het in een guide. Kwam bij een tombe niet uit de puzzel.

    Verhaal is echt goed vind ik zelf en ik kom zeker terug na het verhaal. _O_
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Alle mp achievements kan je in private matches halen.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ben bij die tempelshit met vuur en net grenade launcher bemachtigd en wtf verandert de game ineens in een shooter zeg. Bweeh
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    15,- incl geboden.
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    vanaovnd met de game beginnen ben benieuwd, waren er eigenlijk nou al expensions voor de game (DLC) uit of niet?
     

Deel Deze Pagina