Inderdaad man. Dat zou een gigantische kutzooi zijn, op zijn zachtst gezegd. Maar als ze het gewoon gelaten hebben zoals in die 'gameplay' video toen en de screenshots, dan kan het nog wel echt tof worden. Heb hoe dan ook de Rainbow Six serie altijd veel beter gevonden dan Ghost Recon en ik wil weer echt kunnen uitkijken naar een R6 game, it's been too long.
Ik speel de games echt al sinds de allereerste R6 op PC en mijn god wat was die hardcore zeg en met dat plannen...geweldig. Toen Rogue Spear kwam, man dat was echt subliem gewoon. Superveel met broer en vrienden online gespeeld, echt hardcore PC gamer toen nog. Zelfs een bepaalde Xbox Rainbow Six was erg goed, al was het een gigantisch verschil met de Red Storm Rainbow Six games op PC, toch bleef ik het waarderen. Ook Vegas was zoals ze het noemen een 'far cry' van de voorgaande Rainbow games, maar Vegas was fantastisch. Het samenwerken in co-op en gewoon die hele sfeer...top!!!
Laat ze gewoon niet teveel veranderen, laat de soldaten nog realistisch bewegen en maak het vooral NIET Rainbow Gears of Duty, zoals Ghost Recon FS dus echt wel was. En laten ze aub ook niet de shooting mechanics verneuken zoals in GRFS, man wat voelde het goedkoop en kut aan in die game.
Laatst bewerkt: 28 mrt 2013