1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    En dit was een commentaar van iemand. :lol:

     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Respawn: 80(P)
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    late 1 april grap?
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zolang je maar niet kan dokken voor een Beamer in je ordenance. Dan zou ik meteen blut zijn. :+

    Meer weaponskins en dildohelmpjes zou wel leuk zijn.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Aan mij zullen ze niks verdienen, dood aan microtransacties... Gewoon unlockbaar maken die shit! :cool:

    Anyway, ze hebben eindelijk een kruisje toegevoegd als je teammate dood is. 8) De ranks zijn er geloof ik ook nu, maar niet in-game. :+
     
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Die kruisjes gaan ook na 2 seconde weg 8)
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja klopt... Dat dan weer wel. 8)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Helemaal met je eens. Check voor de aardigheid eens de DLC van Ace Combat 6 - Fires of Liberation. ;) Dragon's Dogma is ook een goede. 8)
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Halo 4 sale op dit moment met o.a. War Games Map Pass voor 1600(P).
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Halo 4 sale nu. 1600 voor season pass. Dat gaan we dus nu effe mooi doen.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Okay, die nieuwe map Daybreak (of zoiets??) is een toppertje. Heeft de classic Halo-feel.
    Heerlijk.
     
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind de nieuwe maps ook zeer tof, jammer dat ik nooit de Majestic of Crimson maps voorbij zie komen.

    Had vandaag een 3 for 1 met de Binary Rifle, dat was wel echt even te ziek.

    Ik hoop dat ze in de toekomst dit nog gaan aanpassen:
    - Camo tunen, dus minder campen met dat ding;
    - Geen Plasma Pistol en Plasma Nades starts, gewoon pickups van maken. Wij hadden Mantis + Wraith op Outcast, worden allebei geraakt door EMP en één gast weet ons gewoon op te blazen met nade spam.
    - Jetpack of removen of tunen, kan het ding ook gewoon niet gebruiken omdat ik met bumper jumper speel;
    - DMR tunen.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat is de reden dat ik de nieuwe mappacks niet meer heb gekocht. De eerste maps heb ik niet meer voorbij zien komen nadat die playlist weg was.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je wordt gematched hoor met DLC spelers, tenminste ik wel...
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ook... 1 van de 20 games. :emo: Vervolgens stemt de overgrote meerderheid op Exile. |:-|:-|:-

    Ik geef toe het is beter dan in Reach. Daar was het eens in de 200 games. :+
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2013
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Klopt, ze komen niet vaak voorbij.

    Waarom niet net als alle voorgaande Halo's; na een periode de DLC gratis voor iedereen? (wat was dat toen, 3-4 maanden, half jaartje?)

    Oh ja, I forgot; it's all about the benjamins tegenwoordig, service out the window.:F:
     
  17. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
  18. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Na bijna een maand geen Halo 4 gespeeld te hebben heb ik gister weer zitten spelen, ik weet niet wat er allemaal is geupdate maar iig vind ik het fijn dat ik nu kan zien waar iemand gekilled is.
    Ook kreeg ik gister weer gekke dingen zoals ik ze alleen in halo 3 heb kunnen doen zoals sniper ricochets en splatters terwijl ik niet eens in een vehicle zit.

    Natuurlijk heb ik in halo 3 veel meer WTF acties gehad waarbij ik o.a een overkill splatter maakte met 1 nade, 1 fusion coil en een geraamte van een ghost, een triple kill sniper ricochet (6 x een muur geraakt8)) en een killionare met een zwaardje op epitaph heb gemaakt waarbij de laatste twee kills een beatdown was.
    Halo 4 word nu wel wat leuker maar ik betwijfel wel of het mijn halo 3 ervaring zal weten te evenaren.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2013
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Vraag me af hoe Halo 4 zou zijn zonder de DMR, speel nu ontzettend veel met de BR en om één of andere reden klikt het net wat meer. Behalve die ene keer dat je niet de belachelijke aim-assist hebt die hun wel hebben, maargoed.

    Vandaag even de challenge gedaan voor Regicide, maar god ik haat die gamemode echt met een passie. Het is zeg maar de blue shell gamemode van Halo, gestraft worden omdat je goed speelt.

    Overigens wel apart dat ik erg veel win in Castle DLC, maar daar amper omhoog ga. Speel een paar potjes regicide, en mijn CSR is opeens 23?

    Had nog een spree van 28 vandaag (BR exclusief overigens) en op het laatst alleen maar assists, ik zit zonder ammo, weet toch weer ammo te vinden.. op het moment dat ik het niet verwacht word ik verneukt door een ghost haha.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de season pass en map packs gedownload gisteren en nu zie ik tussen de playlist alleen Castle DLC. De Majestic en die andere zitten dus zeker al verwerkt in Big Team en Infinity Slayer?

    En hoe zit dit trouwens..mijn broer probeert de Castle DLC te downloaden via Halo 4's Xbox LIVE marketplace, maar er staat dat de DLC 800pts kost, terwijl hij de season pass al heeft...hoe zit dit?
     

Deel Deze Pagina