Zal goed kunnen. Ze hebben ook vacatures voor next gen stuff. Al hoop ik wel dat ze de stap ook gaan maken met de animaties. Want wat ze nu doen qua animaties lijkt nog steeds op PS2 tijd.
Klopt. Al waren de animaties in Skyrim wel echt duidelijk veel mooier dan Oblivion en Fallout 3, is het nog steeds behoorlijk slecht. En ik kan me nog heugen dat Bethesda zei dat de Creation Engine ook goed was voor de next-gen alvast, maar we weten allemaal dat de Creation Engine gewoon Gamebryo is. Ze moeten er echt van af nu. Batman details: www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=537267
Gebruikt de naam en is een prequel maar heeft er dus niks mee te maken gezien Pinguin en Black Mask er weer in zitten. Mwah, zal allemaal wel, wacht wel op een game van Rocksteady.
Toch niet te snel afschrijven. Screens zien er wel vet uit moet ik zeggen. De Rocksteady game is Silver Age...heb ik zelf mijn twijfels bij. Maar als iemand het kan klaarspelen is Rocksteady het wel. Ik dacht dat Hulk Ultimate Destruction een crapgame was, maar hij schijnt juist redelijk goed ontvangen te zijn. En tja ook Prototype, op zich een goede game. Hopelijk weet WB Montreal ons te verrassen
Als het goed is was Skyrim de laatste grote Bethesda game in die engine en word vanaf nu alles wat ze maken in IDtech 5 gemaakt Fallout 4 in de Rage engine... kwijl kwijl
Ik help het je hopen, maar ik kan me echt een artikel herinneren waarin ze zeiden dat de Creation Engine ook meteen geschikt was voor de next-gen. Als dat zo is, hoop ik dat ze wonderen kunnen verichten voor de animaties.
Animaties hebben in principe niks met een engine te maken. Een engine verzamelt slechts models en scripts in een hoop en verwerkt shaders. Animaties worden gemaakt door een animator, en als je gewoon je animaties captured ziet het er gewoon goed uit.
Goed om te weten man, ik wist dat serieus niet. Weer wat geleerd, toch? . Dan kan het echt wel goed komen, want ik geloof echt wel dat de Creation Engine/GameBryo nog genoeg in zijn mars heeft. Kijk alleen al naar die schitterende dungeons in Skyrim en die lighting, oh my
Al moet ik zeggen dat er wel engines zijn met ingebouwde animatie stuff. Maar 99% wordt gewoon gecaptured met suits. (Halo, Cod, LA Noire etc.) of in externe software zoals max. En dan is het alsnog de animator die de kwaliteit bepaald. Je bent ook niet snel in een ferrari als je niet kan rijden.
Een engine is in theorie gewoon een bijeengeraapt stuk framework voor een game die zodoende hergebruikt kunnen worden. Daar kan dus inderdaad ook animatiestuff bij zitten. Maar het punt van een engine is dus dat het een basis voor een game is die hergebruikt kan worden om het ontwikkelproces te versnellen.
[yt]KCEhhV6lv7Q[/yt] Dit ziet er stiekem wel dik uit. Beetje zoals LittleBigPlanet, hopelijk nog uitgebreider. Zal wel afhangen van hoeveel schijt poppetjes je hebt gekocht. Hoe dan ook, zou awesome blijven als je gewoon beetje kan rondvliegen als Buzz.
Ik blijf wel iets heel raar vinden hoor....Disney Heroes staat er in de video..... Waar de hel is Donald? Of al die andere talloze Disney figuren? Misschien dat sommige characters er zich niet echt voor lenen zoals een Little Mermaid misschien, maar waarom geen Lion King bijvoorbeeld? De ECHTE Disney characters zijn nergens te bekennen.
Need for Speed: Underground reboot in works at Criterion – rumour Need for Speed: Underground could be next on the Criterion reboot slate, following the alleged leak of a logo online. Now of course, we all know anyone can use Photoshop to mock up anything these days, so take this as rumour only. Seriously. Update: We received an email from an EA rep on the above logo and they declined to comment. Make of that what you will. Original story: The above logo was sent to EGM by an anonymous party. The site was told that the game is in development for Xbox 360 and will be set in a new version of Bayview city, last seen in Need for Speed: Underground 2. The question is then, why are there London landmarks in the letters, and why does the coliseum appear twice? We’re calling bullshit on this one. That’s not to say the game isn’t in development at the studio, but the logo is highly suspect. Judge for yourself. The site also points to the CVs of Criterion employees on LinkedIn who list ‘unannounced racing title’ on their profiles. Seeing as it’s a racing studio, this isn’t a wild stretch of the imagination at any rate. We haven’t heard anything official on this so treat it with caution for now. We’ve asked EA for comment.