Revolveres, shotties, snipers... mooi om te zien dat ze van de gelegenheid gebruik maken om originele wapens te bedenken.
Hey, het is de toekomst, in SPAAAAAACE, er moet toch wel wat beters te verzinnen zijn dan voor de miljoenste keer snipers etc? Natuurlijk zal er altijd een vorm van die wapens in 'moeten' zitten en natuurlijk zal dit niet alles zijn. Maar dit is gewoon mijn voorbarige conclusie op basis van dat plaatje. Te weinig creativiteit (qua wapens iig)!
Dat ben ik pas als ik zie wat die andere wapens zijn. Straks is de rest een of andere vage LMG, AK47, M4 en een pistool met silencer. Waarom laten ze niet gelijk de nieuwe, awesome wapens zien? Waarom denken ze dat we staan te springen om plaatjes van wapens die we al vele jaren in iedere shooter ooit gebruiken.
Ziet er vrij ziek uit dit Ik wist niet eens van deze game af. Wat is het? MMO FPS? Of nog niet bekend? Zal ook wel next gen worden zo te zien.
MMO FPS idd En dit is gewoon wat art van de levels en geen screenshots ervan, maar ze willen Destiny cross-gen maken, dus speelbaar op next-gen en xbox360