[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het niet helemaal vertalen maar:
    source

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Interessant. Ik vrees alleen dat de helft van de diensten waarbij je dit zou kunnen gebruiken voorlopig bij ons wel weer niet beschikbaar zullen zijn

maar ik zie hier wel potentie in

Dreambox > Nextbox > TV en dan de dreambox via Kinect besturen :D

3. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt eerlijk gezegd niet zo verkeerd. Het is natuurlijk belachelijk dat je een addon moet kopen voor BC, maar beter dan helemáál geen BC. En als je gewoon je 360 houdt, hoef je die addon natuurlijk niet aan te schaffen.

4. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral dit klinkt fijn

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik totaal niet. Ik weet geeneens wat al die settopboxen precies doen. Daarnaast gaan ze gewoon bepaalde functionaliteit aanbieden via een add-on? Hebben ze dan niks geleerd van de hd-dvd? En hoezo staat er bij die add-on alleen XBLA genoemd?

Dit klinkt als een constructie die het gros van de gamingpopulatie gewoon niet snapt. Die willen inpluggen en gamen.

edit: dat de Durango gewoon offline play ondersteunt is natuurlijk wel tof om te lezen :)

edit 2:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Haha, ik had die vroeger alledrie

32X was de grootste miskoop uit mijn console carriere,... 3 en een halve game voor uitgkekomen en kosten allemaal 269 gulden :+

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap er geen donder van eigenlijk. :p
    Wtf zijn setupboxen nou weer.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    "and it will not prevent playing used games."

Dat zou echt héél nice zijn.

9. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Apparaten zoals Digitale Televisie van KPN.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

over dat tweede verhaal, ik zou denken dat dit jou juist als muziek in de oren zou klinken

De Durango (game machine) kan dus op zichzelf staan en die functionaliteit waar jij niet op zat te wachten in je console (die ze hier met Apple tv vergelijken) zitten dus in die add-on?

ik zit ook niet te wachten op een apple tv achtig iets want heb al een veel betere mediaspeler staan

maar als dat splitsen de prijs van de console lager houd..

hoeft niet negatief te zijn vanuit het gamer perspectief

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah zoiets dacht ik al. Zie de meerwaarde er nog niet van als add on eigenlijk op het moment. Die dingen zijn ook gewoon af te spelen dus niemand zal daar een Xbox voor kopen denk ik. Ze moeten imo het streamen van PC naar Xbox beter maken dan is het sneller een ding voor echt in de huiskamer. Zoals Boxxee en Apple TV.

Laatst bewerkt: 10 apr 2013
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    MS kennende worden de beperkingen op de mediaspeler groot. Maar wie weet. Op zich heb ik er geen moeite mee. Het probleem wordt echter dat het twee verschillende apparaten zijn. Mensen snappen dit niet. Verkoop dan de Xbox en de Xbox ultimate oid

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Al die tijd kregen we redelijk negatieve geruchten en ineens krijgen we goed klinkende geruchten. Backwards compatible zou ik echt fantastisch vinden. Ik doe mijn best om mijn backlog weg te werken voordat de nieuwe Xbox komt, maar dat gaat me niet meer lukken denk ik. En in augustus Splinter Cell en GTA V in september...games die ik nog lang zal blijven spelen, die wil ik gewoon graag op die nieuwe console kunnen spelen. Want ik heb geen ruimte voor een 360, PS3, 720 en uiteindelijk PS4.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit er niet standaard in he. ;)

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je zit hoe dan ook vast aan nog een unit :)

en om mijn stuk ook nog even in het Engels neer te zetten

Het Kinect stuk klinkt dramatisch en de hele eerste alinea schreeuwt: dit is een USA Xbox only!

Maar goed dit zijn eerste geruchten. Wat ik wel erg interessant vindt is dat ze

a) echt een andere weg inslaan
    b) hetgene wat altijd geroepen wordt vanaf de Xbox1 nu echt lijkt te gebeuren. De Xbox moet HET kastje worden onder de tv.

Ik ben benieuwd naar features die we ongetwijfeld nog niet kunnen raden. Maar voor het hele contentverhaal/cableservices vrees ik het ergste.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen dat het de laatste jaren toch wel beter geworden is hier met de content?
    Voetbal kan je nu ook toch kijken via de 360? Het blijft natuurlijk voor MS makkelijker om dingen in de US te doen maar hier word het ook steeds meer. Pathe is nog zo voorbeeld.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hebben we Pathé op de xbox? Ik zou het niet weten, aangezien Pathé online zo bizar duur is :)

In Amerika hebben ze gratis services met ESPN en weet ik veel wat nog meer. Ik kan me voorstellen dat het daar echt een grote stap is. Maar ook weer veel kansen voor ads en dingen waar je niet op zit te wachten.

We zullen het zien.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat bedoelde ik met dat het voor MS makkelijker is om dingen in de US te doen. ESPN houd het natuurlijk wel een beetje tegen dat we het hier niet kunnen kijken. Dus moet MS in ieder land op de markt gaan en daar contracten afsluiten met specifieke bedrijven en dat gebeurd dus nu meer zoals ik zei met Pathe en Eredivsie. Dus ze zijn er wel de laatste tijd meer bezig dus het kan hopelijk nog beter worden. :)

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weer met mijn te snelle enthousiasme. Ik zag op VG247 staan "Durango not “always online,” contains XTV, new 360 SKU makes it backwards compatible" en toen dacht ik....ok cool...een hardware element zorgt er dus voor dat er backwards compatibility in zit. Maar dat is natuurlijk geen SKU.

Ik ben wel bereid iets te betalen voor een add-on voor backwards compatibility. Maar dan verwacht ik wel dat ALLE 360 games gespeeld kunnen worden. Afwachten maar hoe en wat qua prijs. Het is hoe dan ook een toffe oplossing, want tegen de tijd van dat de 720 uitkomt, denk ik niet door al mijn 360 games heen te zijn en dan is het tof om ze te kunnen spelen op de 720. Vraag me alleen af hoe groot het geheel gaat worden, Durango met erbovenop (bijv) de Xbox Mini...beter past het in mijn av meubel, lol.

Vraag me wel af nu hoe ze dit gaan presenteren op 21 mei en/of tijdens E3. Dat MS de Xbox allang niet meer als een game console ziet is niets nieuws, de 360 is al een all-in one systeem als je het mij vraagt, maar ik hoop toch wel echt vette game shit te gaan zien tijdens die datums en dan bedoel ik niet alleen Kinect 2.0 shit. Niets te lezen meer over de nieuwe normale controller he?

Dat is goed om te horen over Kinect.

Laatst bewerkt: 11 apr 2013
  20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vraag me af hoeveel mensen op een add-on zitten wachten om 360 games te kunnen spelen? Zorg dan op z'n minst ervoor dat Xbox games ook ondersteund worden :D. Al bieden ze op deze manier wel een alternatief aan voor BC, maar als de Durango hét kastje moet worden voor onder de tv, dan verwacht ik dat ie wel een blu-ray speler heeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina