1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Net Hannibal gekeken, en vond het echt wel een creepy sfeertje hebben, de soundtrack, hoe rauw alles in beeld is gebracht. Jammer dat het nooit genoeg kijkers zal halen in de VS aangezien het een R-Rating heeft, en het dus niet op primetime uitgezonden mag worden maar pas na 10.30 geloof ik.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ben ook Lee Nelsons Well Funny People aan het kijken.
    Nieuwe serie van BBC3.
    Typtjes en sketches.

    [yt]5qYJgeNjjeU[/yt]

    [yt]0x2tTF-okdk[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2013
  3. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Iemand Bates Motel al gezien?
    Veelbelovende nieuwe serie die Pyscho als inspiratie heeft gebruikt.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nog niet, al wel in Sickbeard staan

    Afgelopen weekend wel de eerste ep van Hannibal gekeken, was niet slecht. Mads Mikkelsen is wel creep genoeg om Hannibal lecter te spelen
     
  5. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Net ook de first look trailer van gezien en die ga ik ook zeker even checken.
    Ik moet nog een paar eps van Breaking bad kijken en dan wil ik weer wat nieuws gaan volgen.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Iemand de season premiere van S06 van Mad Men al gezien?
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, net! Was weer genieten, Megan in bikini :thumbs:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel een leuk seizoen. Gebeurd toch wel veel in zo 25 episodes seizoen. Maar het blijft interessant. Weet niet waarom ik gestopt ben toentertijd in seizoen 2. Veel mensen zeggen dat het snel minder word na seizoen 1 maar vind het wel meevallen eigenlijk. Ben blij dat ik het eindelijk eens een keer kan afkijken. :)
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ben hem nu aan het kijken en ik weet meteen weer hoe irritant Betty is. Echt een irritante gestoorde dikke koe is het gewoon nu. Bijna even irritant als die oma in The Sopranos.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ook nog niet toegekomen aan Hannibal. Lijkt me wel een leuke serie, maar heeft nu nog geen hoge prio. Te veel om te kijken, te weinig tijd. :+
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahah, ik ben het niet met je eens wat Tony's moeder betreft, maar Betty is echt irritant ja. Al toonde ze deze ep wel karakter en was haar verhaal interessanter dan anders. Maar nu is ze niet eens leuk meer om naar te kijken :+
     
  12. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik vond persoonlijk seizoen 4 ook erg tof! Mijn volgorde van kwaliteit zou zijn 1-4-3-2 :)
     
  13. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    The Following (Episode 12 alweer... gaat snel) was goed deze keer. Eindelijk wat progressie.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog 3 volgens mij nu. Het is alleen wel vaak huisje in huisje uit. Maar blijft interessant.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Niet? Ik barstte echt in janken (van blijdschap) uit toen Tony's moeder dood ging. Mijn god, wat was dat een irritant character.
     
  16. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Heb jij mazzel dat ze in het echt overleed en ze geen vervangster namen maar het seizoen aangepast hebben :+
     
  17. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben ook maar eens begonnen met House of Cards, eerste afleveringen waren echt heel tof, voornamelijk door Spacey. Hannibal begon ook veelbelovend.

    Verder ook begonnen aan een serie uit Nieuw-Zeeland genaamd Top of the Lake. Eerste aflevering was wel aardig, het verhaal boeide me nog niet helemaal maar het heeft wel potentie. Het ziet er wel mooi uit allemaal in ieder geval.

    [yt]YerIiHm-JtQ[/yt]
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Better call Saul: With "Breaking Bad" coming to an end, AMC is considering a spin-off starring the morally bankrupt but often hilarious lawyer Saul Goodman, played by Bob Odenkirk. Is this a show you would watch?
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Hoe awesome BB ook is en hoe tof Saul ook is, no thanks. 8)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is toch ook al een oud gerucht? Heb het vorig jaar ook al langs zien komen volgens mij.
     

Deel Deze Pagina