Ik weer met mijn te snelle enthousiasme. Ik zag op VG247 staan "Durango not “always online,” contains XTV, new 360 SKU makes it backwards compatible" en toen dacht ik....ok cool...een hardware element zorgt er dus voor dat er backwards compatibility in zit. Maar dat is natuurlijk geen SKU.
Ik ben wel bereid iets te betalen voor een add-on voor backwards compatibility. Maar dan verwacht ik wel dat ALLE 360 games gespeeld kunnen worden. Afwachten maar hoe en wat qua prijs. Het is hoe dan ook een toffe oplossing, want tegen de tijd van dat de 720 uitkomt, denk ik niet door al mijn 360 games heen te zijn en dan is het tof om ze te kunnen spelen op de 720. Vraag me alleen af hoe groot het geheel gaat worden, Durango met erbovenop (bijv) de Xbox Mini...beter past het in mijn av meubel, lol.
Vraag me wel af nu hoe ze dit gaan presenteren op 21 mei en/of tijdens E3. Dat MS de Xbox allang niet meer als een game console ziet is niets nieuws, de 360 is al een all-in one systeem als je het mij vraagt, maar ik hoop toch wel echt vette game shit te gaan zien tijdens die datums en dan bedoel ik niet alleen Kinect 2.0 shit. Niets te lezen meer over de nieuwe normale controller he?
Dat is goed om te horen over Kinect.
Laatst bewerkt: 11 apr 2013