[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zal die wel hebben. :)

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Is even een tijdje geleden maar ik heb weer wat te zeiken hoor! :mad:

Hehe 'het kastje voor onder de tv' dus dat wil MS graag, dat heb ik al en heet de Boxee Box (speelt veel meer bestandtypes af dan de Xbox, heeft een mooie gallery, geen lelijk dashboard met reclames, kan browsen (zonder XBL GOLD), heeft veel meer apps dan de Xbox, maakt een stuk minder geluid ook bijgeleken mijn Slim, moet ik ook een externe HDD bij kopen als dat al het plan is om dat voor de 720 los te moeten kopen, heeft een qwerty toetsenbord op de afstandsbediening, heeft geen spycam ingebouwd die alles in de gaten wil houden hoeveel ruften ik op mijn eigen bank laat etc.

Het enige wat dat ding niet kan en de Xbox wel is games afspelen, oftewel het draait om games hoe vaak moet ik dat nog zeggen MS? Oftewel ik mag hopen dat nu er waarschijnlijk tig verschillende versies komen dat er ook een versie is waar ik alleen maar op kan gamen. r:+

_0/

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Boxee Box is een paupere versie van XBMC :+

Niet dat ik denk dat Ms in zn eerste poging meteen XBMC kan verbeteren (zeker niet qua wat het allemaal ondersteund) maar het is ook niet zo dat ik denk dat er geen verbetering meer mogelijk is in mijn huidige settopbox (Dreambox met Enigma) en Mediaspeler (XBMC)

4. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zie meer het probleem in het aansluiten van je xbox, aan je tvbox,

Het is precies waar de cableboxes ook de fout in gaan,
    Je hebt dus maar 1 tv waarop de cablebox is aangesloten, dus je hebt geen keus
    om je xbox ergens in een andere kamer aan te sluiten want dan maak je geen gebruik
    van de functionaliteit.

Edit:

In iedergeval denk ik dat het 'always on' meer refereert naar
    de tv functies dan naar het gaming..

Laatst bewerkt: 11 apr 2013
  5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Het gaat er niet om dat het een pauper versie is het gaat erom dat ik niet nog een mediacenter wil hebben met allemaal gelimiteerde meuk zoals het zeer zeker van MS gaat worden. Denk maar niet dat we straks MKV films af kunnen draaien op de 720.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan koop je dat extra kastje toch niet. :)
    Dan koop je alleen de Durango.

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Als dat mogelijk is dan zou dat wel de uitkomst zijn als ze meerdere pakketen aanbieden dus ook echt een pakket waar je geen Kinect bij nodig hebt of tv-kastjes. Want ik weet nu al dat dat extra kastje gelimiteerd is tot betaalde services waar je alleen al voor het browsen met IE een gold abbo moet hebben. :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je het gelezen hebt gaat dat kastje rond de 150 dollar los kosten en is die ook BC.
    Als je dat niet wilt en niet zo setupbox wilt. Koop je hem niet. :)

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voor mij hoeven die mediacenter dingen ook niet, daar heb ik al een oplossing voor. Heb dan ook liever dat MS tijd, geld en energie steekt in het gamegedeelte en niet het mediacenter gedeelte, waar al tich alternatieven voor zijn en menig persoon dat al heeft.

Anyway, wel fijn als je gewoon offline je content kan blijven spelen (zou anders ook nergens op slaan) en ook tweedehands games mogelijk bleven. Waren mijn grote kritiekpunten op de geruchten.

Gaat GK vrijdag deze "primeur" opnieuw vertellen? :+

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ach we zien wel, ik dacht gisteren even de Vevo app uit te proberen maar helaas voor het bekijken van een app die eigenlijk niets meer is dan een veredelde website heb je Gold nodig. Balen man dat MS niks voor zijn klanten over heeft...

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik dacht ergens te lezen dat de focus op games zou liggen.

Momenteel gebruik ik m'n ps3 als mediacenter, ben benieuwd wat voor voordelen de nieuwe Xbox dan zou gaan brengen.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie heeft er nou geen Gold in deze tijd. :+

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik :+ Ben mij de laatste tijd aan het afsluiten voor sociaal gedrag dus daar hoort ook geen XBL meer bij. De single-player ervaring is soms ook nog wel oké, uiteraard wel in de oudere games waar je niet binnen een paar uurtjes door de campaign bent.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb weer gold omdat ik saves in de cloud had (was overgestapt naar een nieuwe xbox) en wou daarbij m'n data behouden.

Via de cloud kan dus alleen via gold -_-''.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik al lang niet meer. Heel even nog voor Halo 4 gehad en verder niet.

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nonstop Goldselicious. Vraag me alleen af hoe ik het ga verlengen in mei (Dan verloopt ie). Lijkt me dat de gold die ik dan koop ook overloopt naar de next gen, maar daar horen we misschien wel wat over in mei.

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556

Linkje

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nieuwe Forza op de launch, niceeeeeee :D.

19. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is die Orth gozer een idioot zeg (lees homepage als je nog niet gezien hebt).

Volgens die geruchten gaat de nieuwe Xbox dus 500 dollar kosten. Wordt dat dan egt ook 500 euro?
    Dan betalen wij namelijk veel meer, terwijl wij veel minder dingen krijgen.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ryse was toch van Crytek?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina