Spoiler Shit, ik merk nu dat de zoektocht van Booker de Wit ook in het het in de tweede bioshock zat, daar had je namemlijk radio-tapes van een man die zijn docher zocht in Rapture
Iemand een tip voor mn spoiler op de vorige pagina? ik gebruik het liefst de carbine en de repeater trouwens. qua vigors het meeste de crow en shockjockey.
Ben redelijk aan begin van spel. Heb bij vending machine een upgrade voor wapen niet gekocht. Kan ik die later alsnog kopen?
Gelukkig dacht dat kosten 1200 waren voor upgrade. Bleek $ 120 te zijn. Maar ben nu verder en kan je niet terug naar die machine. Hoe kan ik die upgrades weer kopen?
De machines staan her en der in de levels. Op een gegeven moment kom je er weer eentje tegen en kan je het alsnog kopen. Er zullen meerdere upgrades bij komen gaande weg. Maar alles valt gewoon te kopen
Echt? Nergens gezien. Maar ook niet nodig. Zit al een tijd op de max van 30 stuks en ik heb elk lock open gemaakt. Je vindt ze meer dan genoeg ...
Vallen inderdaad genoeg te vinden. Maar heb ze in 1 level kunnen kopen bij zo'n standaard ammo/health apparaat. Kon er toen max 12 of zo kopen.
Heb nu eindelijk datgene waar het om draait in deze game. Ben nog niet zo heel ver, maar wel even een grandioos stuk gespeeld. Geweldige sfeer, imo verdiend de sfeer al een 10.
De sfeer is inderdaad prima, maar dat verhaal, tsjah ik kan er echt nog steeds niet zoveel mee. Ook niet na tal van dingen lezen. Echt heel jammer, want ik heb de voorgaande delen echt met enorm veel plezier gespeeld.
Om het verhaal te kunnen waarderen heb ik begrepen dat je echt heel rustig te game moet uitspelen. Niets rushen, tenzij je snel details in je op kunt nemen. Naar het einde toe zul je wel bevredigd worden en als ik degene begrijp die het spel al uitgespeeld hebben, is het een eerbetoon aan alle 3 de games. Je moet alleen je hoofd erbij houden en niet teveel ouwehoeren met de achtbanen.
Eindelijk uitgespeeld. Return to Sender tip FTW! Spoiler heb zelfs niet handmatig zeppelins hoeven shutdownen. En hello Rapture! Cool. Prachtig einde. 0 voice messages gemist en maar 1 infusion. Wel nog een paar sightseeing dingen. En een aantal special achievements. Weet nog niet of ik daar voor ga. Slechts 515 (G) , das wel matig ....