[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik het nou goed heb uit het artikel, maar hoe ik het begrijp:
    De Xbox Mini wordt een apart apparaat dat o.a. bedoeld is om Xbox 360 te spelen om dat de Next Box geen backwards compatibility heeft? Maar die Xbox Mini heeft geen disc drive. Hoe kan ik dan mijn Xbox 360 spellen spelen die hier in de kast staan?

2. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Las op SuperDaE's twitter dat de durango gewoon backwards capable is. Who knows.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Laten we het hopen, ik neem aan dat ik gewoon m'n live account meeneem naar de volgende console met gamerscore. Het is gewoon gaar hoe BC momenteel werkt met de Xbox, waarbij de helft maar werkt & die het in de meeste gevallen ook nog eens niet goed doet.

Wat ik geleerd heb van de vorige generatie, is dat ik gewoon m'n 360 hou i.p.v. die te verkopen.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Haha same. Ik mis mijn oude games echt. En bij mij zijn er van de 80 games maar 5 die werken op de 360. Dus dat is best fucked up.

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd! Laatst het oude beestje nog weer eens aangesloten. PGR1 en PGR2 gespeeld, wat een grafics _O_ Alle banen en auto's kan ik nu nog steeds dromen. Te vet!

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat zou wel huge nieuws zijn :)

7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dit zou wel eens een klap tegen de PS4 kunnen zijn mocht het waar zijn.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Klopt. Al weet ik niet hoeveel mensen BS echt belangrijk vinden. Ik wel iig.

Sony zou er verstandig aan doen om wat meer duidelijkheid te geven over Gaikai en BC. Ipv 'we zijn van plan, misschien, later' etc.

Dat deden ze ook met Home en daardoor kwam het totaal niet van de grond.

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik vind het zeer belangrijk, al wint Microsoft er niet meer kopers mee natuurlijk. Als je van Playstation overstapt naar Xbox heb je er niks aan natuurlijk. Maar het kan wel huidige 360 spelers vast houden, en dat is wel nodig.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoezo niet? Dit is voor mij een reden/excuus om de 360 de deur uit te doen en de nieuwe Xbox te halen. :)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die doe je gewoon in de Durango. En dan zorgt de mini ervoor dat je het kan spelen. :)
    Als het zo word natuurlijk. :)

12. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409

Ja dat wel. Maar met meer kopers bedoel ik mensen die nu geen 360 hebben, of de voorkeur aan de playstation hebben. Die gaan de volgende Xbox niet kopen voor de BC, want een ps3 game in de nextbox gaat helemaal niet werken natuurlijk. :p

Maar wat ik zeg, de 360 spelers houden ze juist wel vast.

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hoewel ik voorstander ben van BC is dit denk ik niet de feature die huidige 360 bezitters echt over de streep gaat trekken. Dat is imo veel meer afhankelijk van wat er nou wel of niet waar is van de geruchten. En vooral met wat voor spellen de nieuwe xbox in de winkel ligt. Waar je redelijk vanuit kan gaan is dat de eerste lichting consoles niet massaal door het casual publiek gekocht gaat worden. Het zal toch meer de hardcore gamer zijn, maar dan moeten er wel de spellen voor zijn.

14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou, een kinect 2.0 die inbegrepen zit bij de console en veel media features trekt de casual markt ook wel naar zich toe denk ik zo.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    BC is een extraatje bij de mini denk ik. MS gaat meer focussen om dat ding te verkopen als het media ding en setupbox
    Heb verder niet veel met BC. Zoals ik laatst zei. Ik gebruik me 360 wel voor wat games en na een half jaar gaat die in de kast ofzo. Net zoals de PS2 en Xbox. Word altijd wel veel geroepen op internet over dat het BC moet zijn etc maar in praktijk is de vraag een stuk minder.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja het gaat voornamelijk om het kunnen.

Of je het gaat gebruiken is nog maar de vraag, maar het is een fijne gedachte dat het kan. In de meeste gevallen ga je het toch niet gebruiken, maar in combinatie met de achievements etc, is het misschien toch wel fijn.

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik weet niet, ik denk niet dat de impact van de Kinect 2.0 zo groot zal zijn. Want waarom zou je als casual user een 500$ console kopen voor iets wat de meeste al hebben? Wat later zal ie wel wat meer opgepakt worden, zeker als er een prijsverlaging is. Maar tijdens de release is het toch echt denk ik vooral de hardcore markt waar ze het van moeten hebben.
    Kijk naar de Wii U, dat is ook niet bepaald een verkoop succes terwijl de Wii een enorme casual markt achter zich had.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Waarschijnlijk komt dat ook doordat iedereen nog wel tevreden is met z'n Wii en niet op iets nieuws zit te wachten. De switch moet voor de gebruiker ook logisch zijn, naamtechnisch hebben ze wel een goede keuze gemaakt. Maar kennelijk vinden veel gebruikers de switch niet nodig.

Kinect 2.0 zal niet zo'n grote ''revolutie'' zijn als de Kinect, maar het zal gewoon beter worden. Microsoft wil de Kinect technologie overal gaat toepassen, hoe je apparaten kan besturen etc. Dus ik ga er vanuit dat de kwaliteit ook beter gaat worden van de sensoren. Als ze zelf de Kinect willen gebruiken in laptops en tablets, dan moet ie wel erg accuraat gaan worden.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met die WiiU zijn ze imo iets teveel richting de Xbox en PS gegaan. Ze hadden lekker in hun "hoekje" moeten blijven en het was prima geweest imo.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ach ze zijn veels te laat met de third-party software. Gaan ze een beetje aan het einde van een console cycles nog eens juist die games naar hun console trekken... Tsja, had dan nog even gewacht, dan hadden we een krachtigere console en hadden devs ook interesse gehad om voor de Wii-u te ontwikkelen. Nu lachen alle devs om de kracht van de Wii-U, omdat die zoveel minder krachtig is dan de Ps4 en de next-Xbox.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina