1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. meneerjan

    meneerjan Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb momenteel 2 teams, een Engels en Italiaans team. Ik speel 3 wedstrijden met het Engelse team en vervolgens 1 wedstrijd met het Italiaanse om de conditie op peil te houden.

    Omdat ik het Engelse team veel fijner vind spelen overweeg ik om het Italiaanse team te verkopen en gebruik te gaan maken van 'team fitness' kaarten, spelen meer mensen op deze manier?
     
  3. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Zonde van je coins toch? Die kaarten gaan vaak voor minimaal 2k. Kan je toch ook ff potje offline met die serie A en dan weer online met die Engelse.

    Ik heb na wat funteampjes weer eens wat leuks gemaakt. (Ja en pacy want dat is nou eenmaal nodig om in div 1 te blijven.:D )

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#iGghmYUenJpnB:ps3
    Speelt lekker! Blijf me steeds weer verbazen hoe makkelijk Podolski scoort. 9/10 schoten gaan er in.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
  4. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit maar te puzzelen en te puzzelen maar kom er niet aan uit..

    Kan iemand een team maken met Kompany Chiellini Remy en Micolli
    Budget is 300k (ps:cool:
     
  5. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Formatie(s)?

    Dit is een simpele 41212 Alleen Balo op cam is niet echt ideaal natuurlijk. Je zou hem wel in game kunnen switchen met Miccoli.

    Of deze 442

    Of deze 4222

    Of deze 5212 (moet je nog wel ff 12 cent sparen :p)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
  6. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0

    Thanks die 5212 lijkt me wel wat alleen moet ik wel even wennen aan die opstelling denk ik.
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Aan de ene kant wel zonde, aan de andere kant vind ik het veel leuker om met het Engelse team te spelen... Voor 3 wedstrijden spelen ontvang ik ongeveer 2k aan coins en zou ik dus quite moeten spelen :)
     
  8. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom heb je precies voor 5 atb gekozen en die 40-rated bronze op de bank (niet dat je er dit jaar iets aan hebt) Ik heb div 1 gewonnen met een silver team en de snelste speler had 86 pace (daarna 2 spelers van 84 en 1 van 83, de rest had minder dan 80)
     
  9. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik overweeg om dani alves te kopen. Heeft iemand ervaring met hem of anders een goede vervanger. Ik gebruik nu adriano IF
     
  10. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Wou 5 atb een keer proberen. Maar het beviel niet omdat je voorin niet echt wingers hebt die aansluiten zoals bij 352. Je hebt dus minder pass/afspeelmogelijkheden. Heb daarom nu weer 2 352 teams gemaakt. Vind ik toch echt de sterkste formatie bij deze fifa op ut. Ik bedoel dat je snelle verdedigers nodig hebt. Bij verdedigers met minder dan 70 pace leg je het toch wel vaak af tegen de pacy aanvallers die je 9/10 keer in div 1 tegen komt.

    Heb nu deze 2 gemaakt:http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#f1pkOLrZnJpzI:ps3
    Ben benieuwd naar Skrtel. Had eerst bijna hetzelfde team met Kompany op middelste CB. Die is goed maar niet supergoed. Heeft ook med def. Skrtel high. Alleen wel iets langzamer. Ga het zien..

    Dat onderste team (wissels en reserve) heb ik nu voor de tigste keer gemaakt. (op Neuer na) een goedkoop team dat erg lekker speelt!

    En die bronze heb ik daar al vanaf het begin staan. Wissel toch nooit dus hij staat niet in de weg :)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
  11. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    3-5-2 is inderdaad te goed, jammer genoeg zijn er tegenstanders die 3-5-2 + ultra defensive doen waardoor je er bijna niet doorheen kan komen. Wat betreft de CBs ben ik het wel eens, ik kan alleen een CB met minder dan 70 pace gebruiken als middelste CB in 3-5-2, voor de rest heb ik het liefst CBs met 70+ pace.
     
  12. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Pereira is een aardig lekker spelertje op die positie vind ik.
     
  13. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog een idee voor een leuk teampje met SIF Bony en sowieso Yaya Touré.

    Het lijkt me wel een keer leuk om uit te proberen.
    het liefst in 3-5-2 maar andere opstelling mag ook :)

    Alvast bedankt.
     
  14. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit?
    http://www.futhead.com/fifa/squads/9102436/
     
  15. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Ik heb gisteren IF Bony gekocht voor 15750 coins. Toen ik hem had gekocht en in mijn team wilde plaatsen kwam er een melding dat er te veel gebruiker op FUT waren en werden we uitgelogd. Nu is IF Bony nergens te vinden en mijn coins zijn wel weg. Wat kan ik het beste doen? Hoe kan ik contact opnemen met EA?
     
  16. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja heb ik ook gedaan. een week later had ik mijn twee spelers die ik kwijt was weer terug. Ik zou het echter niet doen als je in het verleden gebruik hebt gemaakt van bugs in het spel. Grote kans dat je dan gebaned word omdat ze dan je profiel gaan checken.
     
  17. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks. Ik maak geen gebruik van bugs. Via welk nummer of welk e-mail adres kan ik contact opnemen met EA?
     
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je honderdduizenden coins ooit hebt overgemaakt naar een andere account wordt je ook gebanned. Ook als je trade accounts hebt komen ze erachter als ze in je account duiken, ook dat is tegen de voorwaarden van EA. Zal dus even goed bedenken of het wel handig is om 'hulp' te vragen, ik ben dus zo genaaid door hulp te vragen...

    OT:

    Wil nu graag weer een Liga BBVA team maken, zat te denken aan deze:

    [​IMG]

    Iemand suggesties of verbeteringen, dank!

    Of deze:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2013
  19. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat nooit gedaan, dus geen probleem.
     
  20. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Oke, go for it dan! Bel 020 80 83 219 voor support
     

Deel Deze Pagina