Heeeerlijke games waren dat. Enige NFS games waar ik een 'band' mee heb. Porsche Unleashed had ik ook en het was wel aardig, maar NFS Underground >>> alle andere NFS games. Ik hoop dat ze het niet al te veel willen moderniseren. Gewoon weer nacht, neon lichten, pimpen, awesome soundtrack.
Underground is classic. Reboot van Hot Pursuit was geweldig maar reboot van Most Wanted was behoorlijk nutteloos. Waren geweldige tijden, drag racen was zo fucking awesome.
Toen zaten er ook gewoon nog super veel coole concept cars in. Lamborghini Calà, Ford F90, BMW Nazca... Nu moet je het doen met 'concept cars' die niet concept cars zijn, maar gewoon ontwerpen van auto's die een jaar later gewoon uitkomen. niks exclusiefs en speciaal.
NFS lijkt bullshit te zijn: http://gamingeverything.com/45549/criterion-not-working-on-need-for-speed-underground-after-all/ Lol...winkels kondigen nu ook al grote games aan? http://gamingeverything.com/45565/best-buy-teases-big-gaming-announcement-for-monday/
Mad Max-game komt van publisher Warner Bros De game-variant van Mad Max wordt mogelijkerwijs door Warner Bros uitgegeven. Er zijn enkele domeinnamen geregistreerd onder de naam van Warner Bros: MadMaxGame, MadMaxTheGame, en WorldGoneMadLegendOfMax. Er is verder nog weinig bekend over het spel dat wordt gemaakt door Avalanche Studios. De game zal gelijktijdig uitkomen met de nieuwe Mad Max-film, welke in 2014 moet uitkomen. Geruchten gaan dat Just Cause-developer Avalanche Studios bezig is met de productie van Mad Max. Het is nog niet zeker of de game uitkomt voor de huidige consoles of nextgen, aangezien deze pas in 2014 uit zal komen.
Maar het kan altijd nog door een andere studio gemaakt worden. Ze zullen NFS echt geen rustperiode geven omdat Criterion even geen zin meer heeft. Alleen maar goed dat Criterion even wat anders doet. Even de koppies leeg maken, om daarna weer fris aan racegames te beginnen.
Boeiend. Ze zijn ongetwijfeld sinds 3 uit is bezig met Fallout 4 Dat ze daarnaast ook nog wat andere dingetjes doen moeten ze zelf weten Maar 4 zit er aan te komen , dat staat vast