Ik 5 uur en 50 minuten. Alleen denk ik niet dat die teller helemaal klopt. Volgens mij telt ie alleen de uurtjes die gespeeld hebt, dus niet in de menu's hebt gezeten en als je overnieuw moest spelen omdat je dood was gegaan. Want ik heb er naar mijn idee veel meer tijd in zitten.
Die tijd wordt vaak overgeslagen, Vicill. Meestal zie je niet hoeveel minuten je kwijt bent geraakt aan het dood gaan en overnieuw spelen. Meestal ben je dus wel iets langer met het spel bezig.
Nou bij veel games wordt de tijd dat je in het pauze-menu zit wel meegeteld hoor. Zo had ik met Oblivion een tijd van 200+ uur op de teller staan terwijl ik de game net had opgestart. Dit was omdat ik de PS3 was vergeten uit te zetten.
Nog meer mensen last van deze camera glitch gehad? Ben nu daar en zit daar ook momenteel mee. Zal andere keer kijken of de oplossing ( opnieuw opstarten chapter select vanuit de main menu ) voor mij ook werkt.
Heb deze glitch ook gehad. Gewoon chapter restarten. Gelukkig is dit het begin van die chapter, dus hoef je niks opnieuw te spelen. Was daarentegen wel een bug tegengekomen in m'n tweede playthrough bij Chapter 5 Village of Kirra. Toen moest ik ergens een pillaar omtrekken, alleen kon dat niet. Die halve cirkel hing er niet boven, dus kon er niet mee interacten. Kon ook op geen een andere manier er uit komen. Erg fijn dus. Met name omdat dit juist 5 minuten voor het EIND van de chapter was. Mag ik dat hele stuk overnieuw doen.
Dat is helemaal zuur:{ Hopelijk krijg ik die niet. Dit gedeelte was trouwens wel zeer mooi : Spoiler Dat je die puzzel met mechanische slangen hebt en je op de slangenruggen zit terwijl ze zo bewegen. Is vooral mooi wat omgeving betreft
Ja was heel erg tof dat stuk. Dat kan je in deze playthrough in ieder geval al niet meer krijgen, want dat is helemaal in het begin
haha wat een slecht spel is dit zeg. Ik kan er geen plezier aan beleven. Alle andere delen met plezier gespeeld, maar deze is zo inspiratieloos