1x gestart / gespeeld en geen problemen ondervonden. Vastlopers heb ik wel bij andere games (als Fallout 3 ).
Nu 3e keer al vastloper. Vanuit dashboard starten en vervolgens zwart scherm en je kunt niets meer. Dus je moet de console dan uit- en aanzetten. Lekker bezig jongens
[yt]8zh94nidjpM[/yt] 1 mei op Xbox Live Arcade. Oh god, dit is zo geweldig awesome fout. Vond Far Cry 3 maar heel matig, was nergens slecht maar Ubisoft speelde enorm safe met de game. Deed me echt helemaal niks, maar dit is zo geniaal.
Geen vastlopers gehad met Motocross. Double Dragon II Wander of Dragons is trouwens echt schokkend slecht. Schrijf binnenkort een recensie.
Geniale trailer, maar de gameplay doet me niets. Gisteravond nog een aantal potjes gespeeld zonder problemen.
Kwalijk hoor. Een maat van mij krijgt de trial niet eens opgestart, want de 360 loopt gewoon alleen maar vast wanneer hij de trial start. Dit moet echt zsm gefixt worden, beter gebeurd dat ook.
Dan hebben enkel spelers problemen? Kan het spel zonder problemen opstarten en spelen. (Trial) en " nog " geen vast lopers gehad tijdens het spelen.
Echt weird, heb zelf ook meerdere keren gehad dat de 360 vastliep tijdens het starten van de volledige game. Nog nooit zoiets gehad met een game.
Castle of Illusion is terug! Was 1 van mijn favoriete games op de Mega Drive. KLIK voor meer informatie.
YES!!!! edit: my bad. Ik ging er vanuit dat de game ook voor de consoles zou zijn niet dus. Klinkt allemaal interessant maar alleen voor PC dus (waar ik hem ongetwijfeld ook op ga spelen, dus voor mij maakt het niet uit)