1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Nerrion - Silver V - Support
    Snellejelle - (bijna 30) - Top
    Sjak Patat - Silver V - ADC/jungle
    FlyingBroccoli - Silver I - Top, ADC, Support (Kleine support champion pool)
    Martijntjuh - Bronze I - ADC,support,jungle
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Niemand mid? Ben ik niet gewend. :+
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik snap dat ook niet:+ Als ik een game binnenkom is het meteen mid mid mid. Daarom oefen ik ook geen mid meer, ik kan een beetje Zyra en Anivia, maar dan houdt het ook op.:9 Ik vind het wel jammer, wil liever elke rol op zijn minst beheersen.
     
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Als we op Bronze spelen kan ik best mid gaan hoor. :D

    Maar inderdaad, mensen willen graag mid spelen. Naar mate je elo klimt, komt dit steeds minder vaak voor. Ik denk dat het komt omdat er nogal eens in een guide wordt gezegd dat Mid lane het hardste een game kan carryen. Alle mensen die laag Elo zijn en denken dat ze daar niet horen claimen dus allemaal mid, want "ik zit in Elo hell dus ik moet deze game carryen en mid gaan". In de praktijk krijg je dat mensen gaan ruziën om mid en dat mensen eerder gaan ragen en trollen, waardoor je alleen maar meer games verliest.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2013
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik snap het niet; ik zou zeggen dat je met Toplane en Jungler toch veel makkelijker mee kan carry'en?

    DPS Jarvan,Vi of Xin bijvoorbeeld.
     
  6. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Top lane is geïsoleerd. Hoewel je daar verschrikkelijk hard kan snowballen en heel sterk kan worden, ben je gewoon ver verwijderd van de rest van de lanes, vooral bot lane. Daarnaast ben je ook ver weg van het grootste gedeelte van de jungle. Mocht er een dragon fight uitbreken dan kan je niet direct inspringen en gebruik maken van je voorsprong.

    Jungle is een van de sterkste roles om hogerop te komen, maar dan met name in de hogere regionen. Op laag elo is de ward coverage toch belabberd en zijn laners minder snel geneigd om te diven/grote plays te maken voor first blood. Dan maakt het toch niet zo verschrikkelijk veel uit of hij goed is of niet.

    Naar mate je hoger komt worden sommige roles beter gewaardeerd dan andere. Support en Jungle worden belangrijker, terwijl de invloed van Top en Mid (en de populariteit) afneemt, dat wordt namelijk een farmfest totdat de jungler langskomt om de lane een voordeel te geven. Zeker Support kan heel hard carryen vanaf +- 1400 (Silver 2/1) want dan hebben de meeste ADCarries hun basismechanics wel down en dan beslist de support ongeveer 75% van hoe de botlane verloopt. Een gewonnen bot lane = dragon control en grote pushing power, en vanaf daar snowballt het vaak.
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Het was gezellig allemaal. Ga nu slapen. :)
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Nog meer gegadigden voor Ranked 5s? Als we consistent willen spelen hebben we er toch zeker nog wel twee nodig.
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    We moeten sowieso nog even oefenen :p
     
  10. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister game geïnstalleerd, zo'n 4 potjes erop zitten en moet zeggen dat het best tof spel is en ik in het begin dacht van wtf? :+
    Alleen weet nog niet welke champion het fijnst speelt, speel vaak met Ryze maar vind dat hij zonder abilities niet veel damage doet, ook niet tegen minions.
    Maarja na 4(lange) potjes blijkt LoL toch een tof spel te zijn :)
     
  11. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan neem je ook een champion om mee te beginnen :D

    Ik zou Gragas of Garen pakken om de mechanics te leren kennen
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Van de huidige gratis champions zou ik vooral Udyr en Master Yi proberen.
     
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Champions met Ability Power zoals Ryze doen de meeste damage met hun abilities. Maar early game doe je dus weinig damage op minions omdat je heel weinig Attack Damage heb (omdat je dus een AP champ speelt) en daarom is minions killen wat sloom.
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Behalve Muramana Ryze. :+
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Oh ja, dat ding geeft nu toch AD sinds kort?

    Overigens win streak van 4 met een gozer waar ik graag me duo. Hij ad, ik supp. Varus/thresh en Taric/twitch too good.
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Dat ding heeft altijd al AD gegeven. De enige verandering is dat de Muramana proc (op abilities) nu physical damage is in plaats van magic damage, dus dat Ryze niet meer benefit van zijn magic penetration op de Muramana procs.
     
  17. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    Nerrion - Silver V - Support
    Snellejelle - (bijna 30) - Top
    Sjak Patat - Silver V - ADC/jungle
    FlyingBroccoli - Silver I - Top, ADC, Support (Kleine support champion pool)
    Martijntjuh - Bronze I - ADC,support,jungle
    Mrdragon1 - Silver II
     
  18. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook :cool: Als er plek is.

    XxSorceressxX - Silver IV - Top/Mid/Sup, speelt alleen met: Akali-Janna
     
  19. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Nerrion - Silver V - Support
    Snellejelle - (bijna 30) - Top
    Sjak Patat - Silver V - Jungle
    FlyingBroccoli - Silver I - Top, ADC, Support (Kleine support champion pool)
    Martijntjuh - Bronze I - ADC,support,jungle
    Mrdragon1 - Silver II
    XxSorceressxX - Silver IV - Top/Mid/Sup, speelt alleen met: Akali-Janna

    Dan is dit de lijst tot nu toe, ik zal zsm iedereen in het ranked team inviten en als we dan een keer met 5 zijn kunnen we misschien wel een paar potjes doen.
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    wow...wat een te gek spel_O_. moet nog wel ff wenen, maar heb annie 'unlocked' nu ff kijken wat het beste is ervoor. daar ben ik nog niet helemaal achter.
    maar wel leuk.
    maar voor items, is het het beste om de recomended items te nemen? of gewoon zelf kijken wat beter is!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina