[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    De langere trailer heeft veel meer gevoel waarbij je in het begin de moeder van Clark hoort... _O_

Reuze benieuwd naar deze film, de lange trailer heeft tot 3/4 van de trailer prachtige beelden die tesamen met de gekozen muziek (Black Hawk Down ook gebruikt volgens mij) en ingesproken tekst veel gevoel overbrengt.

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dacht he dat lijkt best wel op District 9 en toen kwam in beeld te staan from the director of District 9. :p

Maar ziet er wel oke uit. :)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vond District 9 echt een geweldige film, die kerel had van mij ook best die Halo film mogen maken.

benieuwd naar zn volgende werkje

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    The Tree of Life

Ik denk dat ik nog nooit een film heb gezien die zo de grenzen opzoekt van wat een film zou moeten inhouden. Als ik puur even naar het verhaal, de dialogen en de ontwikkeling kijk, dan weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet. Maar als ik daar van abstraheer en ik puur kijk naar het gevoel dat ik aan deze film heb overgehouden, dan is dat toch zeker positief en bijzonder (die Space Odyssey-scene bijvoorbeeld..). En visueel is het natuurlijk prachtig. Kudos voor de regisseur dat hij dit heeft aangedurft.

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Mad Demon!
    (sorry daar moet ik altijd aan denken als ik Matt Damon zie in een film.

Ziet er niet verkeerd uit die trailer, District 9 was ook geweldig idd.

Ik heb pas John Dies At The End gezien, grappige film. Deed mij een beetje denken aan films als Butterfly Effect en Spun. 8/10

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je bent niet de enige. :+

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Du Vent dans Mes Mollets

Wow wat een ontzettend mooie film! De film is geschikt voor de iets oudere kinderen en zeker ook voor volwassenen (denk dat als volwassene dan begrijp je de film pas echt zelfs)
    De film gaat over het leven en de wereld van een 9 jarig meisje wiens ouders het niet goed met elkaar kunnen vinden maar wel denken steeds hun eigen kind te verwennen..
    Nou klinkt dit heel simpel, maar er steekt een heel diep gaant verhaal achter en de film pakt je vanaf het begin tot het eind..
    De film is een mooie combo van komedie, feelgood en een beetje drama... (heb een aantal keren ook echt moeten lachen!)
    Het acteer werk is ook erg sterk, zowel van de kinderen. Ook spelen er op de achtergrond van de film een aantal keer zeer mooie muziek nummers.
    Echt een aanrader deze film, 8

9. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    931
    Moonrise Kingdom Aparte doch toffe film. Je moet er wel voor open staan! Twee jongeren die beiden eigenaardigheden hebben vinden elkaar en besluiten samen op pad te gaan. Wat volgt is een aaneenschakeling van interessante momenten en bijzondere ervaringen.

Zeker een dieper liggend verhaal dan je in eerste opzicht denkt en dus de moeite waard! 7,5/10

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.362
    A Haunted House is ook gelekt!

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    The Hunger Games

Goede eerste helft van de film met een goede opbouw en suspense, waar ook de vrij wrede setting en achtergrond van het verhaal duidelijk worden. Jennifer Lawrence speelt het ook goed. Echter kreeg ik toen al zwaar het gevoel dat de uiteindelijke Spelen gingen tegenvallen. En dat klopte ook. Ging nergens meer over. Er gebeurden ineens heel veel ongeloofwaardige dingen en deelnemers gingen wel erg snel dood. Actiescenes kon ik amper volgen. Het liefdesplot kwam ook niet geloofwaardig over. Ik heb bovendien zelf niet het boek gelezen, maar als ik de recensies op IMDb lees hebben ze nogal wat belangrijke dingen onderbelicht gelaten.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    [yt]KzJNYYkkhzc[/yt]

Toffe cast, ziet er wel goed uit ook.

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Die laatste scene in hangover 3 trailer..hoe moet dat in godsnaam grappig zijn?

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Het is sowieso niet grappig.

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Schijt aan alle haters....ik heb er zin in!:cool:

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is gewoon een k#tfilm. Battle Royale (wat wel een goede cultfilm is) met een zwaar disney-sausje.

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Lincoln
    Prachtig in beeld gebracht, prachtige hoofdrol, maar het mocht allemaal wel een standje lager. Het is een Amerikaanse film over Amerikaanse geschiedenis, dus tja, ik ben niet verbaasd. Desondanks, hoe muziek en speech-momenten samenkwamen, blegh, overgeromantiseerd.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    American Gangster (Ridley Scott, 2007)

In 1970s America, a detective works to bring down the drug empire of Frank Lucas, a heroin kingpin from Manhattan, who is smuggling the drug into the country from the Far East.

Prima film, ondanks Denzel. Had geen idee dat ie van Ridley Scott was tot de aftiteling.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina