Dance Central 2 en 3 Hey,mensen ik heb dance central en ik zag een filmpje op youtube dat dance central 2 en 3 een verhaal lijn heb? en andere opties , ik heb die spellen nog niet maar wat haalt die modes allemaal in dan? dacht dat het gewoon dancen was lol
dance central 2 hey mensen ik heb dance central 2 gekocht en om een avatar item uit te spelen staat dat ik alle nummers op perform it moet spelen maar, me spel is het in het nederlands, is dat stap voor stap op de liedjes zelf op geteerd?
hey mensen waarom heb ik niet alle nummer bij dance central 3 vandaag gekocht en niet alle nummers staan er op moet ik die verdienen door te spelen dan?
Die moet je nog extra erbij kopen in de winkel joh, is 2 euro per nummer. Ik zou morgen even terug gaan!
Hou eens op met telkens nieuwe threads aan te maken, als je een vraag hebt is daar een desbetreffend topic voor en daarvoor heb je de zoekfunctie.
Ik zei het net nog in je vorige topic, die je ook vandaag had aangemaakt.. En sowieso: Google bestaat ook nog.
In plaats van flamen kan je misschien beter de report knop gebruiken, daar boek je meer succes mee. Er is (nog) geen centrale dance central thread, dus daar kan hij moeilijk posten.
Tis niet dat het spam is ofzo, dus ik dacht ik zeg het zelf tegen hem Report vind ik dan niet per se nodig als iemand nog niet weten hoe dat zou moeten. Dat er geen thread voor was, wist ik niet. Maar dan kan hij ook gewoon 1 topic aanmaken in plaats van 10 verschillende voor elke vraag die hij heeft
Waarschijnlijk is dit DLC, of iets wat simpel weg unlocked moet worden. Probeer de volgende keer de zoek functie om betreffende threads te vinden en daar je vragen te stellen!