1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Wie heeft er teveel aan Coins en wil daar vanaf?
     
  2. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nu ook een nieuwe silver eredivisie gemaakt: http://www.futhead.com/fifa/squads/9117135/

    Vooral de backs komen goed tot hun recht zo :) vind Janmaat IF beter spelen dan van Rhijn. Heb al meerdere malen van afstand gescoord doordat hij mee opkomt en dan naar binnentrekt. \o/
     
  3. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
  4. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 apr 2013
  5. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht: Leuk! Heel arsenal maken en dan later de IF's kopen, nou zeg wat waardeloos! Verdedigers kunnen totaal niet koppen en de GK houdt niets tegen. De enige fantastische speler is Rosicky IF.

    Iemand een idee voor een team met Rosicky IF?
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2013
  6. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat EA is ook zo triest he, bepaal toch lekker zelf wel of ik trade accounts gebruik :emo:
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja idd, maar zelf bekend youtubers hebben trade accounts... En dan wordt ik onder andere gebanned dat ik een 'unfair advantage' zou hebben :+

    Leuke is dat ik mijn trade accounts gewoon nog heb, daar stond gelukkig nog meer dan 100k in totaal op haha.
     
  8. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik ben zelf een arsenal fan en gebruik dit team: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dxKddv3wXVE:360
     
  9. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben opgelicht bij het verkopen van coins via MP.

    Ik ben zo dom geweest om eerst te transfereren. Dit zou ik echt nooit doen (heb vaker zo een verzoek gehad en heb dat altijd geweigerd), maar sprak die jongen aan de telefoon en had er wel een goed gevoel bij. Dit werd versterkt doordat ik van hem kreeg a.) facebook b.) adresgegevens en c.) een foto van de overboeking via internetbankieren (hij had andere bank dan ik en dan staat het niet gelijk erop).

    Nu heb ik hier gelezen dat EA het handelen in coins niet toestaat. Dus ik dacht ik bel EA gewoon en geef het account van die gast door en vertel dat dit account gehandeld heeft in coins. Mij mogen ze overigens bannen. Heb nu toch geen coins meer.

    Het gaat mij overigens niet zozeer om het geld (EUR 35,-), maar ik heb er gewoon een hekel aan hoe sommige types op deze wereld het altijd voor iedereen moeten verpesten: ik doe iets soortgelijks namelijk dus nooit meer.
     
  10. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Huh maar je zegt dat hij een foto van de overboeking liet zien... was die nep ofzo?
     
  11. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Tja daarom ben ik ook zo verbaasd. Lijkt wel georganiseerde misdaad :+

    Hij zei overigens dat hij ING had. Ik heb ABN. Maar dat wist hij niet want ik vroeg hem eerder welke bank hij had (dan weet ik dus of het gelijk bij mij is bijgeschreven).

    De foto van het internetbankieren (hij heeft me een foto gestuurd met het bij- en afschrijvingen scherm waarop keurig stond dat het geld was afgeschreven ten behoeve van mijn bankrekening) leek echter ABN te zijn. Het zag er namelijk uit zoals bij mij. Het zag er niet echt uit als ING (geen oranje en zo) Maar goed, er ging toen niet gelijk een lampje bij mij branden, wat achteraf misschien wel had moeten gebeuren. Maar ja nogmaals, hij wist niet dat ik ABN had dus hij had er geen belang bij om te zeggen dat hij ING had (zodat ik zou denken dat de overschrijving even zou duren).
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    *dubbel*
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2013
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Altijd goed uitkijken, inderdaad. Maar als je zijn adresgegevens hebt, stap je toch gewoon naar de politie? Hij heeft je bedrogen via MarktPlaats, daar heb je vast nog wel bewijzen van. Overigens is het meer dan logisch dat jij eerst moet gaan, vind ik. Virtuele producten hebben minder waarde dan puur geld en daarom zal ik nooit eerst geld sturen, voordat ik mijn 'virtuele product' binnen heb bij een site als MarktPlaats.

    EA zal inderdaad niets voor je doen, want handel is coins is verboden. Dan moet je zelf ook de consequenties ervoor dragen, zullen ze zeggen.

    Zo moeilijk is het niet om een pagina te photoshoppen hoor. ;)
     
  14. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja meestal gaan die mensen niet veel moeite nemen en zijn het ook niet echt slimme mensen. In de meeste gevallen valt het gewoon op als je wakker bent :p
     
  15. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik heb zijn gegevens...maar wat zijn deze waard? Ik bedoel, zullen die kloppen? Vast dan niet.

    Naar de politie stappen zal ik sowieso niet doen. Het gaat mij ook niet om het geld, of beter gezegd: de coins. Deed ik toch niets meer mee. Ik zou hem ook juridisch aan kunnen pakken. Dat is namelijk ook mijn beroep ;) Maar het belang rechtvaardigt al die moeite, maar vooral ook de kosten, niet echt. Heb wel wel hiermee ''gedreigd''. Heb een beetje veel spam gestuurd naar zn whats app :+

    Overigens ben ik het er niet zonder meer mee eens dat ik eerst moet ''presteren''. Het is volgens mij toch usance dat eerst betaald wordt alvorens de verkoper tot verzending overgaat? Daar doet het feit dat het virtuele producten betreft m.i. niet aan af. Dit is ook in lijn met eerdere transacties die ik heb gedaan.

    Tja ik verwacht niets van EA. Ik vind het misschien alleen leuk om ervoor te zorgen dat zijn account gebanned wordt, simpelweg om het feit dat handel in coins, althans voor zover ik het goed begrepen heb, verboden is.
     
  16. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo werd ik vorig jaar ook opgelicht. Fake screen van betaling en ik was nog wel zo dom om 900.000 te doen. Maar ik had het al vaak op die manier gedaan en het ging altijd goed.

    Echt dat marktplaats is echt een slangenkuil wat betreft het kopen en verkopen van coins. Ik heb er wel van geleerd aangezien ik niks overmaak tot het op mijn bankrekening staat en als iemand niet wilt wachten heeft 'ie pech. Ik had 5 miljoen verkocht aan 1 gozer die in 1 keer 450 euro overmaakte op mijn bankrekening, was nauwelijks te geloven, maar het gebeurde wel
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2013
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Bij marktplaats is 9 vd 10 een oplichter die coins wil kopen... Heb gemerkt dat vrijwel elke oplichter ook INg heeft :+ nooit coins verkopen voordat je het geld binnen hebt. Wat voor betrouwbare indruk iemand ook maakt. Zijn allemaal vieze vuile kleine jochies die makkelijk geld willen verdienen, zielig...

    Hoeveel heb je uiteindelijk verloren?
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2013
  18. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Jaa echt via MP veel oplichters. Ook toen ik 1.5 mil coins ging verkopen probeerde mensen op te lichten. Ik bied dan ook aan om in kleine stukjes als ze willen en geef ze echt geen coins voor het op me rekening sta. Die gast die ze overnam was ook al twee keer opgelicht ofzo. Echt sneu maja.

    Door die verkoop heb ik wel weer de smaak te pakken. Ipv dat je echt superveel kunt kopen, moet je weer sparen, handelen etc. Ik had zo'n 225k overgehouden. Heb een aardig team gebouwd (40 k overgehouden om te handelen). Heb dat team uitgebreid met Bale (70K), nog goedkoop teampje + extra spelers voor zo'n 20k en heb zo'n 180k nog in de bank. Best wel weer aardig in 2 weken vind ik zelf:thumbs:.
     
  19. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is zeker aardig! kon ik maar zo goed handelen.

    Misschien nog wat tips voor ons? ;)
     
  20. fbree

    fbree Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, waarschijnlijk vast eerder wel eens gesteld maar kon met de zoekfunctie iig geen antwoord vinden. vanmiddag heb ik een neuer verkocht voor 45500 coins nu had ik nog iets meer dan 300 coins op zak omdat ik de rest had ingekocht om te handelen. nu had ik na de verkoop van deze neuer rond de 43000 coins dus minder als waar ik hem voor verkocht had klopt dit of is er iets anders aan de hand?
     

Deel Deze Pagina