[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

1. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Het vliegt, spuwt hoogstwaarschijnlijk vuur en lijkt op een draak = draak. :+

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb het verhaal ook nooit echt mee gekregen,zal wel teveel dood zijn gegaan.
    Desondanks is het toch in m,n top 5 van beste games.

3. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Het verhaal is juist heel erg tof als je je er in verdiept. Dit vereist of heel veel oplettendheid tijdens de game, of gewoon wat nazoekwerk op internet. Het was erg leuk om dit allemaal te lezen moet ik zeggen en gewoon wat meer te weten van de wereld. Ik kreeg ook veel van die 'Ooh!' momentjes, omdat ik gewoon iets de hele game niet door had, maar je opeens de verbanden gaat leggen.

4. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    EpicNameBro heeft op youtube een aantal hele goede lore videos.

5. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Met deze game is het verhaal echt het minst belangrijkst . Daar hebben we final fantasy, mass effect of The witcher voor.

En is het niet handig om een dark souls 2 topic te maken en deze gewoon te gebruiken voor vragen en geouwehoer van deel 1 ?

6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Mwa, er is over beiden niet erg veel te melden op dit moment, dus we hebben aan één topic nog wel genoeg denk ik.:+

7. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Idd zijn echt interessant om te zien, allerlei kleine details die mogelijk heel veel over het verhaal vertellen!

Hier ook zijn nieuwe video met wat speculatie over de story en gameplay van deeltje 2 naar aanleiding van de footage:

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dacht zelf eigenlijk ook dat DS zo een uberslecht verhaal zou hebben.

Bedankt voor de tips.
    Wellicht toch even wat vids checken.

9. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Verhaal is misschien niet belangrijk, maar wel heel interessant.

Ik ga sowieso niks meer kijken nu van Dark Souls 2. De moeilijkheidsgraad is goed gebleven naar mijn idee en ik weet hoe hij er uit ziet. Voor de rest wil ik mij gewoon volledig laten verrassen door de game. Het enige wat ik nu nog wil weten is de release datum en welke platformen hij nou echt op uit gaat komen.

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb precies hetzelfde,alleen is het soms zo lastig niet even te kijkenO-)

11. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga ook 100% blind deeltje 2 in! Vond het uiteindelijk toch wel jammer dat ik bijvoorbeeld de DLC gebieden al helemaal had gezien voordat ik er zelf doorheen ging spelen. Zorgt er toch voor dat je veel minder op je hoede bent bij elk hoekje dat je om gaat.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Soms kan het kijken van filmpjes ook helpen om een game juist WEL te gaan spelen. Dit was bij mij met DS het geval. Toen de game uitkwam hoorde ik alleen maar moeilijk, moeilijk, etc, en daar had ik niet zo'n trek in. Tot ik op het YT kanaal van ene Ghostrobo kwam die een gameplay walkthrough deed, gewoon een ordinary gamer playing DS. Door die filmpjes kreeg ik er ook enorm zin in, mede ook door zijn fantastische live commentaar, inclusief schrikmomenten en schreeuwen :)

Dus DS gekocht en uitgespeeld en kijk sindsdien nog regelmatig op zijn YT kanaal :)

13. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Klopt maar juist in dit soort games gaat het toch om de ervaring van de eerste keer een gebied helemaal zelf verkennen en de voldoening die het met zich mee brengt als je weer een moeilijk stuk voorbij gekomen bent omdat je het deze keer net op een andere manier aanpakte. Om vervolgens het volgende hoekje om te lopen, ge-ambusht te worden en het hele stuk weer opnieuw te moeten doen. :+

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730

Dat klopt volledig. Er zijn op Twitch een aantal casters die Dark Souls spelen, en dan wil je de game eigenlijk meteen zelf weer starten. :)

15. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Heb vandaag weer even Dark Souls gespeeld (op de PS3 deze keer) Blijft awesome :cool:

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    True, maar je weet nu hoe de game is. Ik wist het al vanaf Demon's Souls hoe de game in elkaar stak. Van Demon's Souls was het enige waar ik wel veel video's van bekeken heb. Dark Souls heb ik blind gekocht en dat ga ik bij deze ook doen. Ik weet nu wat ik moet verwachten en ik heb er het volste vertrouwen in dat het wederom goed gaat komen.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Blind koop ik nooit iets :cool:, maar ik ga deel 3 zeker wel spelen. Ik hoop op de nextgen ....

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dark Souls II zal een current gen release worden. Wat vinden jullie daarvan, zo dicht tegen de release van de volgende generatie aan?

Laatst bewerkt: 15 apr 2013
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jammer. Erg jammer

Maar als er 1 game is waar ik desnoods de op dat moment 'oude' console nog voor zou aan sluiten is het Dark Souls II

Maar het is wel een beetje een gemiste kans en stiekem hoop ik dat Sony op de PS4 met een Demon's souls II komt vlak na DaS II :+

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Tja, dat vind ik ook. Er is ditmaal een betere port beloofd naar de PC, dus die hou ik voor dit deel (voor het eerst) ook op het oog.

Deel Deze Pagina