[XOne] Injustice: Gods Among us

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 20 jun 2012.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mijn god, ik dacht klaar te zijn met games kopen even. Dit wil ik ook weer hebben. Iemand die de demo heeft gespeeld en mij kan vertellen of je het als MK liefhebber moet hebben?

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als DC liefhebber moet je hem hebben ;)

3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben wel een DC liefhebber, maar die MK vs DC game vind ik niks. Ik hoopte dat deze gameplaywise op MK leek.

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van wat ik hoor was MK vs DC inderdaad niks, maar moet Injustice de MK speler meer aanspreken.. Maar ik heb dan weer niks met MK dus ik zou het je zelf niet kunnen vertellen.

Wat ik wel jammer vind is dat je maar 1 special move hebt (in de demo althans), dus dat je met Batman iedere keer de Batmobile over je tegenstander laat rijden.. Ik ben bang dat dat snel gaat vervelen.

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Injustice: Gods Among Us naar iOS

Injustice: Gods Among Us krijgt een iOS-versie. Over twee weken is de game uit voor PlayStation 3, Xbox 360 en Wii U later deze maand, maar de iOS-versie van de DC-vechter is al te downloaden.

De iOS-versie van Injustice: Gods Among Us is ontwikkeld door dezelfde afdeling van NetherRealm Studios die Batman: Arkham City Lockdown naar iOS bracht. De iOS-versie van Injustice: Gods Among Us is een mix van kaarten verzamelen en drie-tegen-drie gevechten. Door het verzamelen van kaarten verbeter je de personages zelf, door bv een kaart om je speciale bewegingen meer schade te laten doen of een kaart dat levensmeter onttrekt aan je tegenstander. Natuurlijk is er de mogelijkheid om deze upgrades te kopen via microtransacties. Je begint met drie beschikbare personages en door munten te verdienen met vechten, of te kopen, speel je meer personages vrij.

Als je je registreert bij Warner Bros kun je het iOS-spel synchroniseren met de console-versie om items over te hevelen van en naar console en heb je de mogelijkheid items vrij te spelen voor beide platformen. Hoeveel exclusieve items er uiteindelijk gaan zijn is niet bekend.

Injustice: Gods Among Us op iOS is nu beschikbaar als gratis download. De versies voor Xbox 360, PlayStation 3 en Wii U komen 19 april in Europa.

[yt]EvdkKIIQQjQ[/yt]

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb de demo even gespeeld, het kom me niet echt heel erg boeien.

7. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    MKvsDC was hartstikke fun om te spelen, wellicht niet geweldig in balans, maar ik ben er altijd erg enthousiast over geweest (en gebleven)
    kritiek was toch vooral dat er vanwege de DC franchise teveel consessies waren gedaan op het MK front (qua bruutheid en gore in fatalities)
    http://www.giantbomb.com/videos/mortal-kombat-vs-dc-universe-review/2300-109/

denk overigens wel dat Injustice zichzelf behoorlijk serieuzer neemt, en dat het een goed ding is dat het nu volledig los staat van de MK games, heb er zin in!

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    7 maanden oude build he.

9. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Bron?

10. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
  11. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Complete roster:
    Aquaman
    Ares
    Bane
    Batman
    Black Adam
    Catwoman
    Cyborg
    Deathstroke
    Doomsday
    The Flash
    Green Arrow
    Green Lantern
    Harley Quinn
    Hawkgirl
    The Joker
    Killer Frost
    Lex Luthor
    Nightwing
    Raven
    Shazam
    Sinestro
    Solomon Grundy
    Superman
    Wonder Woman

ben benieuwd hoe de reviews gaan zijn. vermaak me redelijk met de demo. Qua community is het geloof ik wel redelijk stil rondom de game

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Welke community, de algemen gaming community, want die zijn nagenoeg altijd stil rondom vechtgames.
    De vechtgame community heeft een behoorlijke interesse in deze game, voornamelijk op testyourmight

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pre-order op zuiderpark-games.nl voor 44 euro met Arkham DLC :9

14. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Bedoel idd de algemene game community. Injustice is toch wel een grote titel. Normaal staan de forums dan volgeschreven. Dat valt me bij de algemene gaming forums een beetje tegen. Maar als ik jou begrijp kan ik dan beter bij de vechtgamecommunity kijken (klinkt ook wel logisch:p)

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind dit niet echt een grote titel. Het is de zoveelste 2D fighter de laatste jaren (zeker sinds Street Fighter IV). De characters zijn wel tof, maar die zie ik liever in een ander spelprincipe. Demo was aardig, maar meer niet.

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mja, fighters in general niet zo voor het grote publiek, en comics zijn ook niet echt groot in Nederland dus op NL fora valt de buzz inderdaad wel mee. Ik vind die battle arena wel vet, vannacht 4AM live de finale Batman - Superman \o/

17. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Volgens mij hebben de meeste fighters deze gen miljoenen exemplaren verkocht.

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel meer dat de buzz eromheen nooit zo heel groot is, in mijn ervaring zeker. Ik heb iig weinig mee gekregen van fighters de laatste jaren in advertenties enzo, en een AC, CoD of Halo game kan je bijna niet omheen.

19. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik word ook niet echt warm van deze game van wat ik heb gezien.,.
    heb ook erg weinig met DC Characters..

De Supermoves zijn ook best saai en zullen denk ik best snel gaan vervelen aangezien ze er maar 1 hebben,,,

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan heb je het ook over de grootste mainstream games. Meer dan een miljoen is zeer netjes voor een fighter met games als Dead Space 3, Gears of War Judgment, God of War Ascension, die de miljoen niet of net aan weten te halen terwijl ze een groot publiek moeten aanspreken. Zullen zien wat Injustice doet..

Laatst bewerkt: 15 apr 2013

Deel Deze Pagina