[XOne] Defiance

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 4 apr 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jullie met je domme posts. Nu wil ik de game ook. :+ De co-op trailer in de startpost ziet er ook awesome ende epic uit (met zoveel spelers naar 1 grote boss marcheren), is die een beetje representatief voor de game?

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Net een paar uurtjes gespeeld, grafisch is het zeker geen feest maar voor de Xbox best goed, de FPS zit rond 25-30 normaal.

Verder wel tof, zeker die Arkfall events! Wel poept je FPS in mekaar met zoveel man, tot ong 15 ofzo dus daar moet je wel tegen kunnen :+

Er zit ook een in-game patcher in ipv van de microsoft patch ellende-ding, gigantisch voordeel dus want dan kunnen ze patches uitbrengen zonder het een week lang door MS te laten testen en hoeven ze ook niet steeds 10.000 dollar ofzo over te maken :+

Vraag me wel af waar iedereen blijft zodra we een Arkfall gecomplete hebben met 400 man 8) Zie meestal maar een paar mensen tijdens een quest.

Het is natuurlijk wel een trailer, die zijn nooit representatief :+ Vond het zelf veel weg hebben van die Guild Wars 2 maar dan meer Mass Effect-achtig zeg maar.

Check anders wat 360 gameplay filmpjes :)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    GW2+ME... Een goede manier om de game aan mij te verkopen. :+

Zal nog wel wat gameplay checken denk ik. Hm, of niet. GW2 ben ik ook blind ingesprongen. Heeft ook wel wat. :9 (nu nog een winkel vinden wat de game überhaupt verkoopt natuurlijk)

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik lees echt veel negatieven dingen over dit spel.. Onder andere:
    - This game may look like a MMO Borderlands, but do not be fooled. Defiance offers very little when it comes to the MMO spectrum. I had so many issues with this game i dont even know where to begin.

From the start you are treated with some terrible visuals and pretty lame voice acting. Then comes the quests, which are run here do that. The game wasnt engaging or gripping in the least.

If you are looking for a story, then maybe just maybe you might find enjoyment in this game. If your looking for good game play features on the other hand i wouldn't even give this a second look. Truelly a let down.

Nu ben ik zwaar aan het twijfelen, wie helpt mij er overheen? Wou dit spel eerste instantie ook blind gaan kopen.

Laatst bewerkt: 13 apr 2013
  5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    De game is niet perfect, nee. Maar je kijkt daar al gauw genoeg doorheen door de toffe gameplay die deze game biedt.

Qua MMO, tja, het is een TPS-MMO. Je hebt EGO perks waarmee je je character kan versterken (net als de talent trees in o.a. Borderlands en WoW), je kan mods aan je wapens toevoegen, je kan emotes uitvoeren en chatten, je kan cosmetic items kopen... maar het belangrijkste van MMO vind ik dat je met meerdere spelers in een wereld samen kan werken aan quests en bosses, en dat kan hier.

Het begin is wel even slikken ja, je begint in een soort

ruimteschip, en daarna in een verkapt 'tutorial'-gebied
    maar zodra je daar uit bent kom je in de echte wereld, die al heel anders aanvoelt. Je hebt de main questline, side missions en episode missions (die dus met de tv-show te maken hebben en (naar wat ik heb gelezen) maar voor een bepaalde tijd beschikbaar blijven en elke week worden veranderd). Die eerste episode missions vond ik goed.

Laatst bewerkt: 13 apr 2013
  6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dacht gister nog ff snel een leveltje te doen voordat ik weg ging, kreeg ik om 2 uur s'nachts een teleurgesteld appie dat het weer gezellig is met mij erbij...helemaal de tijd vergeten :9 Wel bijna EGO 300 :cool:!

Die 120 (8)!) Arkfall codes invoeren was het dik waard en ging een stuk sneller dan verwacht en die extra opslag en skills helpen gigantisch. Was er maar een paar minuten mee bezig, muziekje aan, hersenen uit en gaan :+

Zit nu op het punt om m'n tweede Tier 4 kistje te kunnen openen, wat doen jullie met die keys? Aangezien je met de 64 Key kist 4 hoge items krijgt lijkt het me beter om de goedkopere kist met 2 te openen, maar die zijn maar Tier 2 en natuurlijk kans dat je wapens krijgt die je niet lekker vind spelen.

Zat gister ook nog zo'n random missie te doen, wat raiders gekilled en opeens dropt een van die gasten een Weapon Cache Key, maak de kist ermee open en krijg een mega minigun drie keer zo groot als ik met 5000 kogels en 2000 dmg 8)8)8) Helaas verdween hij al na 10 minuten, was net opweg naar een Arkfall ermee :+

Verder echt tof dat je je wapens kan blijven levellen en zelf kunt aanpassen, maakt het kiezen waarmee je knalt een stuk makkelijker.

Succes :+

Denk ook dat veel mensen in de game stappen die nog niet of amper een MMO hebben gespeeld, het begin is gewoon verschikkelijk saai en vervelend...net als zo'n beetje elke MMO die ik in de afgelopen 10 jaar heb gespeeld :9 Je hebt nog geen skills en schiet met een propperschieter op hersendode vijanden, dat vind niemand leuk maar is nodig om mensen in de game te laten komen en aan alles langzaam te laten wennen. Na een uurtje of twee begint het pas een beetje op gang te komen, krijg je je eerste voertuig en ga je veel betere en verschilendere guns vinden.
    Jij, de reviewers en de meeste doorgewinterde gamers zullen het niet zo nodig hebben maar je vriendin en "hoi, ik heb net mijn eerste gamert-apparaat gekocht!" wel.
    Hoe verder ik kom word het alleen maar leuker en intressanter, je hebt heel veel te doen (eigenlijk te veel, kom amper aan de mainquest toe :+) en er zijn heel veel doelen om naartoe te werken.

Maar kan het wel begrijpen, dit is zeker geen AAA game, maar wel een hele goede B game die je imo niet kunt missen als je van looten, veel schieten en co-op houd. Je moet alleen ff voorbij de graphics en soms wat slordige afwerking kijken.

Oh vet, wist ik niet! Zeker ff checken dus!

Morgen is trouwens ook de eerste aflevering van de serie en aangezien SyFy het (nog) niet uitzend in Nederland moeten we het van de alteratieve bron halen... [​IMG]

Laatst bewerkt: 14 apr 2013
  7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Eerste aflevering is gekomen.

8. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sjongejongejonge! Vorige week toch maar online bestelt bij Free Record Shop omdat hij toen nog op "voorraad" was, krijg ik zaterdag een mail dat mijn bestelling is vertraagd en hebben ze de levertijd verandert naar 3 tot 4 weken! Ja dikke Doei! Gelijk geannuleerd.

Ga vanmiddag Gameshop Twente bellen die hadden de game vorige week wel maar was al uitverkocht. Als het goed is krijgen ze morgen nieuwe leveringen en reserveer ik er gelijk 1! Tegen de tijd dat ik er 1 heb is zeker niemand meer online haha!

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ga straks in de lunchpauze ook nog een poging doen bij GM maar heb de moed ook al een beetje opgegeven :+

10. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Ik had geen zin meer om te wachten op een 360 versie uit de winkel. Heb hem op psn maar gedownload.

Heb gister de eerste coop instance gedaan. Klopt het dat je als je de boss verslaat je meteen klaar bent en een loading screen krijgt? Had toch verwacht dat de boss iets zou droppen.

11. Mac Chickgun

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga niet meer naar de gamemania voor dit spel, ze lijken niet echt moeite te doen voor hun klanten rondom dit spel. En op hun website staat de 24ste....dus kans is heel klein dat hij er is. Succes tho! :thumbs:

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Jij woonde toch in de VS? :+

13. Mac Chickgun

Leuk Bevonden:
    1
    haha niet meer (voorlopig), was nog een beetje lui om mijn handtekening en locatie weer terug te wijzigen....doe ik nog wel maar ja zo vaak post ik niet dus vandaar

14. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Volgens mij hebben ze de game gewoon bij de mediamarkt hoor. In utrecht hadden ze 2 rijen vol liggen.

15. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Kan GM ook weinig aan doen, heb zelf veel contact met de medewerkers van GM hier maar hun hebben gewoon geen informatie mbt de game. Er zijn gewoon veel problemen met het bevoorraden van de winkels. Veel winkels weten gewoon geeneens van de game af en hebben hem geeneens in hun systemen staan.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hier in Assen geen succes, niet bij GM , niet bij de BS en niet bij de Intertoys

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hier bij de Media Markt lagen er vannochtend nog 5, een vriend van mij is ook net geweest en volgens hem hadden ze er nog 2 over.

18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb de eerste aflevering met moeite afgekeken... nog meer mensen hem al gezien? Ben nog niet echt onder de indruk van de serie, maar wel leuk dat er bepaalde dingen in voorkomen
    die 'gem' die je voor ze uit de mijn hebt gehaald en die op het laatste moment toch nog van je is afgepakt door Nolan
    als gevolg van de episode missions die je hebt gedaan.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435

hmmm ik weet nog niet echt wat ik van de game moet vinden

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ook gekeken, nog niks bijzonders inderdaad

maar ik heb de game dan ook nog niet gespeeld dus ik zie de overlap ook niet :+

Maar als serie op zich word ik er nog niet echt warm van

Deel Deze Pagina