[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat hoofd _O_

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Alles nu, behalve de twee 1999 cheevos, all sightseeing stuff (mis er drie, geen zin om daarvoor al die levels door te lopen. En ik heb dus een infusion gemist.

Tis mooi geweest!

3. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb godverdomme alles 2 x helemaal doorzocht en nog steeds mis ik 1 infusion, een sightseeing en 2 voice messages. en ik wil ze perse zelf vinden dus die guides kunnen mn rug op maar ik snap er niks van.. aaaah en tot overmaat van ramp loopt ie vast bij t laatste stuk in 1999 mode!

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had de voxaphones allemaaal en miste 1 infusion. Zonder guide en elk hoekje verkend. Wel beniuwd welke infusion ik nu gemist heb. En 3 sightseeing dingen, ook weird ....

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik was er eentje vergeten die heel sneaky achter een kastje/bureau stond, maar de Voxophone had ik wel gepakt! 8)

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Voor mij is de game zeker geen GOTY. Ik zou op een 8 uit komen, puur gebaseerd op verhaal en sfeer. Game play was niks bijzonders en graphics zijn op sommige punten echt onder de maat ...

Zou er nog significante DLC komen ???

Overigens was het hele verhaal geen verrassing voor mij, alles viel eigenlijk wel logisch op zijn plek. Wel mooi gedaan.

Laatst bewerkt: 13 apr 2013
  7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  8. MechromancerNLD

MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Game is leuk, maar inderdaad geen GOTY. Komen nog meer games dit jaar die meer kunnen brengen. Zeker geen slechte game, alleen niet echt iets vernieuwends imo. Zeker mee vermaakt, alleen veel tekort voor mijn doel. Maar goed ik ben ook Fallout en Skyrim tijden gewendt. 8)

9. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle voxophones toch nog gevonden! _O_ laatste 2 die ik miste helemaal op t einde nog gevonden maar net als jou 1 infusion gemist en heel zuur: 1 lullige sightseeing.. ik vind t zo raar want zeker die infusions waren allemaal makkelijk te zien dus hoe kan ik er dan 1 gemist hebben? nou ja, tijd voor een andere game nu ik ben er wel klaar mee nu..

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Kan 'm echt niet meer serieus nemen. Altijd maar fouten in de game opzoeken en negatief zijn, breekt ook mijn strot uit. :{

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hij is toch heel positief? Dat het niet alleen maar een gloeiende review is vind ik prima. De punten van kritiek zijn realistisch. Joe neemt sowieso altijd zichzelf en de games waarover hij een recensie doet op de hak. Erg verfrissend na alle aanbidding, maar je moet er wel tegen kunnen.

Yahtzee's Zero Punctuation reviews gaan nog een stukje verder in het cynische commentaar. Altijd weer interessant de manier waarop hij de aanbidding van games "afbreekt" en vaak heeft hij op zijn eigen botte manier nog gelijk ook. :thumbs:

Laatst bewerkt: 14 apr 2013
  12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha wat heeft Booker bij mij veel appels en sigaretten opgekregen :9.

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb geloof ik als eerste die hot dog van dat stalletje op, maar goed dat ben ik dan weer... haha! :9

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Laatst bewerkt: 15 apr 2013
  16. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zooooooo! Van het weekend de game uitgespeeld en wat een mindfuck dat einde zeg! Moest ff alles nalezen hoe het nou allemaal zat!

Wel vond ik tegen de helft van de game het allemaal wat langdradig worden....

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    @Ziff, die mag eigenlijk wel in een spoilertje ...

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Idd! Maak er maar spoiler van! I.v
    .m spoilertje.. :D

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Weet niet waar dat precies op duidt (ben pas op +/- 50%), maar ik heb die afbeelding maar in een spoiler geplaatst. :+

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben nu een goeie 2 uur bezig op 1999 Mode, en het valt nog wel mee moet ik zeggen.
    Ben ook direct op zoek naar alle Infusion en de andere Collectibles.

Deel Deze Pagina