Hehe ja dat is waar maar dit vind ik er toch wel tof uitzien, helaas lees ik wel dat er geen multi-player is en dan doel ik uiteraard op co-op multiplayer want daar leent deze game zich volgens mij uitstekend voor.
Aha, een nieuwe zombie game. Hopelijk niet a la survival instinct. Lijkt me opzich wel vette games, maar ik wil eerst wel meer weten voordat ik erover denk om te pre-orderen. De E3 zal vast een hoop info geven.
De Xbox Live Arcade- en PC-game State of Decay moet in juni uitkomen. Dat heeft ontwikkelaar Undead Labs bekendgemaakt. De survivalgame is al sinds 2009 in ontwikkeling en zou eigenlijk al lang en breed speelbaar moeten zijn. In State of Decay moet je met een groepje mensen proberen te overleven in een post-apocalyptische, door zombies overspoelde wereld. Het standaard riedeltje dus. Daarbij moet je constant op zoek gaan naar eten, drinken en wapens. Gaat iemand van je groep dood, dan ben je ze dus definitief kwijt. Tot ze weer uit de dood opstaan natuurlijk, maar dat telt niet.
Ja dat je beter DayZ alpha kan spelen op de PC of nog ff wachten tot de standalone uitkomt van DayZ voor verschillende platforms. Bij het zien van die screens werd ik zelf bijna een undead.
Klein verschilletje toch. DayZ is eigenlijk vooral PvP , de zombies zijn maar afleiding/extra dreiging dit is toch meer co-op PvE? Hoe dan ook, zolang DayZ nog niet op consoles te spelen is hou ik deze wel in de gaten
Dit lijkt me echt een heel tof concept. Het is alleen zo jammer dat ze in de beginfase van de ontwikkeling co-op eruit hebben gehaald omdat het dan te ambitieus zou worden. Co-op is juist hetgeen dat deze game zo ongelofelijk veel toffer had gemaakt! Van mustbuy naar "in de gaten houden"
Auw. On topic : het is idd raar dat er geen co-op in de game zit misschien wordt dat er later nog toegevoegd zoals die gast zegt in de video van Pax.
Volgens de meeste websites komt er geen co-op bij launch, maar ze zijn wel aan het kijken of er een co-op toegevoegd kan worden als update. Co-op splitscreen is niet mogelijk met de engine die ze gebruiken. Ik ben wel benieuwd, kan wel vermakelijk zijn tot dayZ hopelijk op xbox 720 uitkomt