Die apps zijn wel een beetje lelijk, maar het is niet hinderlijk. Chrome, MatLab, Photoshop/Lightroom, Evernote zijn al geoptimaliseerd en daarmee heb ik al het noodzakelijke. Storend vind ik Adobe Reader of Acrobat. De tekst ziet er echt, héél fuzzy uit. Ik gebruik dan ook maar Preview voor het lezen van PDFs, maar eigenlijk is het godverdomme tijd voor een echt officiële PDF editor in Retina.
Ben even m'n SSD kaart aan het opfrissen van m'n Air. 128GB is toch wel erg krap. Nu even alles op mijn externe harde schijf gezet via Time Machine. Ik heb nu nog 23GB over en als ik via Finder kijk zijn alleen mijn foto's nog 32GB en zijn mijn muziek/programma's/documenten etc. niet meer dan 10GB bij elkaar. Wat neemt dat andere geheugen dan in beslag?! Waar kan ik dit makkelijk en overzichtelijk zien?
Linksbovenin op het Apple logo klikken -> Over deze Mac -> Meer info -> bovenaan 'Opslag' aanklikken.
Je zou anders CleanMyMac eens kunnen runnen en dan kijken naar Large / Duplicated files of niet gebruikte languages verwijderen.
Heb dat programma gehad ja. Kon alles weer opnieuw installeren. Maar even gekeken, die zou maar 3GB weghalen. Ben benieuwd waar die 50GB dan zit?! Mijn programma's zijn ook niet mega groot. Google Chrome neemt wel bijna 1GB in beslag.
Toetsenbord instellingen lijkt me? Maar als het daar uitstaat dan zou het ook bij de rest van je apps toegepast zijn.
he, ik heb problemen met apple tv en foto's ze lopen niet synchroon met de foto's van mijn imac. ik heb alle fotos mooi in mapjes enzo en bij me apple tv zie ik die mapjes ook maar ook veel losse foto's ertussen ( heleboel). kan ik dat opnieuw doen? bv apple tv helemaal opnieuw instellen? fabrieksinstellingen? of iets anders?
LOL ik zie mn bureau blad echt NOOIT beetje windhoos mindset je bureaublad gebruiken wat zou dit voor je toevoegen dan?
Volgens mij heb ik ooit PDFLab gebruikt. Alleen werden de bestanden na het opsplitsen vele malen groter dan het origineel. Ik ging van 16MB (150blz) naar meer dan 500MB