Dacht gister nog ff snel een leveltje te doen voordat ik weg ging, kreeg ik om 2 uur s'nachts een teleurgesteld appie dat het weer gezellig is met mij erbij...helemaal de tijd vergeten Wel bijna EGO 300 !
Die 120 (!) Arkfall codes invoeren was het dik waard en ging een stuk sneller dan verwacht en die extra opslag en skills helpen gigantisch. Was er maar een paar minuten mee bezig, muziekje aan, hersenen uit en gaan
Zit nu op het punt om m'n tweede Tier 4 kistje te kunnen openen, wat doen jullie met die keys? Aangezien je met de 64 Key kist 4 hoge items krijgt lijkt het me beter om de goedkopere kist met 2 te openen, maar die zijn maar Tier 2 en natuurlijk kans dat je wapens krijgt die je niet lekker vind spelen.
Zat gister ook nog zo'n random missie te doen, wat raiders gekilled en opeens dropt een van die gasten een Weapon Cache Key, maak de kist ermee open en krijg een mega minigun drie keer zo groot als ik met 5000 kogels en 2000 dmg Helaas verdween hij al na 10 minuten, was net opweg naar een Arkfall ermee
Verder echt tof dat je je wapens kan blijven levellen en zelf kunt aanpassen, maakt het kiezen waarmee je knalt een stuk makkelijker.
Succes
Denk ook dat veel mensen in de game stappen die nog niet of amper een MMO hebben gespeeld, het begin is gewoon verschikkelijk saai en vervelend...net als zo'n beetje elke MMO die ik in de afgelopen 10 jaar heb gespeeld Je hebt nog geen skills en schiet met een propperschieter op hersendode vijanden, dat vind niemand leuk maar is nodig om mensen in de game te laten komen en aan alles langzaam te laten wennen. Na een uurtje of twee begint het pas een beetje op gang te komen, krijg je je eerste voertuig en ga je veel betere en verschilendere guns vinden.
Jij, de reviewers en de meeste doorgewinterde gamers zullen het niet zo nodig hebben maar je vriendin en "hoi, ik heb net mijn eerste gamert-apparaat gekocht!" wel.
Hoe verder ik kom word het alleen maar leuker en intressanter, je hebt heel veel te doen (eigenlijk te veel, kom amper aan de mainquest toe ) en er zijn heel veel doelen om naartoe te werken.
Maar kan het wel begrijpen, dit is zeker geen AAA game, maar wel een hele goede B game die je imo niet kunt missen als je van looten, veel schieten en co-op houd. Je moet alleen ff voorbij de graphics en soms wat slordige afwerking kijken.
Oh vet, wist ik niet! Zeker ff checken dus!
Morgen is trouwens ook de eerste aflevering van de serie en aangezien SyFy het (nog) niet uitzend in Nederland moeten we het van de alteratieve bron halen...
Laatst bewerkt: 14 apr 2013