[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    GOTY edition met alle erop en er aan en 6 maanden later Fallout 4 maar. :cool:

2. MechromancerNLD

MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet hem nog ontvangen in de loop van de week. Hou op over Fallout4, dat word ziekmelden en opsluiten.En als het 40graden is buiten, gordijnen dicht. :b:

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    @Yellow 13 : Dat haal je niet in zes maanden. ;)

@MechromancerNLD: release deze zomer zou wel erg snel zijn. O_O

Laatst bewerkt: 15 apr 2013
  4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Fallout > Elder Scrolls

*rent weg*

:9 Naja, ik heb uiteindelijk wel meer uurtjes in de Elder Scrolls reeks gestoken. Maar die sfeer in de Fallout games vind ik zo geweldig.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren weer es Skyrim opgepakt. Het spel is echt groots en moois, maar toch mist het iets na een tijdje. Het voelt wat nutteloos ofzo...

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Las net ook dat er geen DLC meer gemaakt wordt :mad: Echt jammer, had wel gehoopt op een gigantische DLC.

7. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Op naar Fallout 4O-)\o/

8. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vind de steden nogal zwak in Skyrim, Markath vond ik toch wel een verademing qua architectuur en de historie en problemen in de stad. Verder vond ik ze erg saai, zonder echt interessante quests.

Verder een leuk roleplaying character maken met een backstory maakte het ook interessanter, en lekker geen dragonborn worden dan heb je ook geen last van draken die overvliegen.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja de steden vind ik het nog het minst van Skyrim. Oblivion had gewoon een paar leuke steden (Imperial City / Skingrad / Cheydinhal).

Zulke steden mis ik in Skyrim.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mee eens. Volgende ES moet gewoon minimaal een echt grote stad hebben, niet van die gehuchten zoals in Skyrim.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ben je, als Bethesda zijnde, dan ook niet enigszins gebonden aan de lore en setting van de game? Ben daar niet zo van op de hoogte maar misschien hoort Skyrim ook niet grote steden te hebben, dat het volgens het verhaal niet juist zou zijn ofzo.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tamriel heeft wel degelijk grote steden. Zelfs het eerste deel (Arena) had deze. Deel 1 wordt overigens binnenkort heruitgegeven voor iOS en Android! Nostalgie. Heb het origineel hier nog ergens liggen in doos met floppen :)

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar Skyrim waarschijnlijk niet. Ik hou TES:eek: nu in de gaten en volgens mij is de Imperial City toch veruit de grootste stad in Tamriel.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Noh, geen Windows 8? :'-(

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    IC wordt idd beschouwd als de grootste stad. Vivec was ook een hele grote maar die is destroyed. Andere grote steden zijn oa Mournhold en Senchal.

Whiterun is de grootste/belangrijkste stad in Skyrim.

In de games zijn de steden altijd wat mager. Grote uitgebreide en levendige steden leveren nogal wat hoofdbrekens op voor een dev. Mss dat de nextgen hierin meer mogelijk maakt. Ik zou graag steden zien met de grote van bijv. Boston uit ACIII, uiteraard met de juiste architectuur.

Nee, maar er zwerven genoeg exemplaren rond die je kunt runnen in een DOSBOX emulator!

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat is de meerwaarde dit te spelen uit alle keuzes op een Windows 8 PC?

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Windows Phone 8 :p

18. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Pffff toch begint het weer te kriebelen.8) Heb het spel al een paar maanden niet meer gespeeld, omdat het me toch niet echt meer trekt. Maar toch kriebelt het weer8)

Eigenlijk wil ik weer spelen zoals mijn eerste keer. Gewoon lekker sneaky met een pijl en boog:cool:

Even goed nadenken nog. Want ik zei dit ook al een keer tegen mezelf, en toch was ik er weer snel op uitgekeken. Klinkt misschien een beetje lullig, maar het beste aspect was voor mij die soundtrack in Skyrim:p}:] Daardoor pakte het spel mij nog enigszins.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond de soundtrack niet zo bijzonder. Nagenoeg hetzelfde als in zijn voorgangers, iets voller orkest. Merja, ik ben nooit zo'n fan van thema-muziek.

Binnenkort ga ik weer lekker Skyrim spelen/modden op m'n pc. Mods heb ik al gedownload, ik wacht alleen nog op m'n nieuwe processor en ssd. :cool: It's gonna be awesome. Ik ga het alleen dit keer wat gestructureerder aanpakken met mods. :+ De vorige keer had ik echt teveel mods waardoor het spel onspeelbaar was geworden.

Hiervoor was ik bezig met Oblivion te modden, maar dat verhaal heb ik al opgegeven. 8) Ik ben er al 2 weken mee bezig, nog steeds is ' ie onspeelbaar. xD

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ligt er aan hoe groot het team is en aan hoeveel projecten ze werken. ;)

Deel Deze Pagina