1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    5% EA Tax
     
  2. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    zijn de servers down??>?
     
  3. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand interesse om een prizefix op te zetten? En weet iemand een goede speler om zoiets uit te voeren?
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het lukt mij momenteel vrij goed met Toni Kroos IF1 als CM. Alles inkopen tot 70.000 coins, alles verkopen boven de 77.000 coins (afhankelijk van de formatie). Dit komt er wel vaak op neer dat ik alles opkoop door de week en alles weer verkoop in het weekend.

    Alleen lukt het me toch niet helemaal, aangezien ik maar een beperkt budget heb van een miljoen~, maar met meer spelers zou dit zeker beter moeten gaan. Spelers van Bayern zijn HOT :+!
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2013
  5. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een stuk of 100 van die IF Capoue voor +- 11.000 gekocht. Sommige iets erboven en sommige er wat onder. Aantal 4-1-2-1-2's verkocht voor 17.000 en aantal gebracht naar CM en verkocht voor 17.000. Voor de rest zit 'ie nu op +- 13.000, dus nog niet echt de moeite om ze te verkopen.

    Irritante is dat ik niet de enige ben. Die van mij staan er niet op, maar sommige vullen dan die hele pagina :emo:
     
  6. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik probeer het nu met een silvere IF. Dit omdat er daar veel minder van zijn en je er percentueel dus veel meer hebt en dus beter de prijs kan bepalen. Bij goude IF zijn er gewoon te veel of ze zijn veel te duur om er zoveel van te kopen. Probleem is alleen dan wel weer dat ze veel minder verkocht worden naar mijn idee omdat goude teams toch populairder zijn om te maken.
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Nu is niet de tijd om te gaan pricefixen. De prijzen beginnen al te dalen en op 1 mei komt de most consistens team of the season uit. Vanaf dan zal de markt ineen klappen. Verkoop dus nu snel al je dure spelers en wacht een aantal weken!
     
  8. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    bedankt voor de tip. ga ik misschien maar eens doen dan.
     
  9. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het werken als ik bijvoorbeeld op 28 april veeel spelers inkoop met een redelijke waarde, en dat ik die spelers rond 14 mei verkoop.

    Zijn de spelers 2 weken na komst van mostconsistens team of the season weer een normale waarde?
     
  10. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat weet ik niet. Wat bij de toty's gebeurde was wel dat de duurdere spelers na een tijdje weer flink stegen. Zo heb ik Ronaldo toen voor +- 1 mln coins gekocht toen! Twee weken terug was hij nog 1,7 , nu 1,4..

    Moet trouwens natuurlijk 'most consistent team of the year zijn' (spelers die geen If hebben gekregen en erg constant hebben gepresteerd komen hiervoor in aanmerking), had te snel getyped.. I. Eredivisie komen denk ik Pelle, Blind, Finbogasson en Malki hiervoor in aanmerking.
     
  11. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan het gokje waard om een beetje te investeren in hun?
     
  12. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee, zijn geen populaire spelers en eredivisie is ook niet populair. Verder zullen de cardweights erg hoog liggen waardoor een pricefix gedoemd is te mislukken.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zieke TOTW. :D

    Mandanda en Trémoulinas voor goede GK en LB Ligue 1.
    Boateng voor bazen CB in Bundesliga.
    Gundogan en Götze voor heerlijke middenvelders in Bundesliga.
    Thiago (_O_) en Ronaldo voor bazige spelers in Liga BBVA.
    Muriel voor de pacers in Serie A.


    Team of the Week
    GK: Steve Mandanda, Olympique de Marseille - 84>86
    CB: John O'Shea, Sunderland - 77>79
    LB: Benoît Trémoulinas, Girondins de Bordeaux - 76>79
    CB: Jérôme Boateng, Bayern München - 79>80
    CDM : Michael Carrick, Manchester United - 81>82
    CAM : İlkay Gündoğan, Borussia Dortmund - 80>81
    LM: Mario Götze, Borussia Dortmund - 84>86
    CM: Thiago, FC Barcelona - 79>80
    LW: Cristiano Ronaldo, Real Madrid - 92>94
    ST: Mauricio Pinilla, Cagliari - 78>80
    ST: Luis Muriel, Udinese - 78>80

    SUBS

    GK: Alex McCarthy, Reading - 69>73
    CB: Darío Verón, U.N.A.M. - 74>74
    CAM: Valerón, RC Deportivo - 76>78
    CM: Kim Bo Kyung, Cardiff City - 70>73
    LM: Christopher Forrester, *. Patrick's Athletic - 58>64
    ST: Dino Kresinger, Western Sydney Wanderers - 62>64
    ST: Javier Orozco, Cruz Azul - 66>71
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ga weer lekker profiteren nu van al die mensen die pakjes gaan kopen. Een tradeprofit van 110k moet lukken deze avond :)

    Mensen die geïnteresseerd zijn in mijn handelsmethode kunnen hem eventueel overkopen trouwens. Per trade account maak je per happy hour of totw release ongeveer 15k winst op een investering van 22k. Dat is een ROI van +- 70% :p Hoe drukker de markt is des te makkelijker de methode is, je hebt dan ook geen last van andere traders.

    Als je dus 6 accounts heb maak je 90k winst per week minimaal.
     
  15. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor accounts? xbox live accounts? wat bedoelen jullie met een trade account?
     
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja gewoon een andere xbox account waar je ook een ultimate team account op hebt.
     
  17. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je daar gold voor nodig? voor alleen traden niet toch?
     
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee voor alleen traden is silver account genoeg. Online pass geldt ook gewoon voor je xbox , dus je kan er zoveel accounts op maken als je wilt.
     
  19. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan jij in vredesnaam zo makkelijk traden?
    Ik wou dat ik zo makkelijk kon traden, had eerst wel de smaak te pakken maar die prijzen zijn te hard gedaald...
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2013
  20. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Mijn geheim is te koop zoals ik hierboven al heb gezegd.. Ik ben as we speak ook alles even aan het uitwerken in word. Mijn trademethode is in elke fifa te gebruiken! Als jullie vragen hebben stel ze gerust en dan werk ik ze ook even uit. Zo wordt de handleiding alleen maar beter.
     

Deel Deze Pagina