Uit dit lijstje? I Am Alive 480 (60% off) Gotham City Impostors 600 (50% off) Geometry Wars: Retro Evolved 2 200 (75% off) Warhammer® 40,000®: Kill Team™ 320 (60% off) Lara Croft The Guardian of Light 600 (50% off) HELL YEAH! Wrath of the Dead Rabbit 480 (60% off) Bionic Commando Rearmed 320 (60% off) Bionic Commando Rearmed 2 480 (60% off) Black Knight Sword 400 (50% off) Ja absoluut. Er zitten leuke/goede titels tussen, Warhammer en Lara Croft b.v. Maar ik vind Geo Wars 2 de beste titel die er tussen zit en dan ook nog voor maar 200 punten. Kijk, het is natuurlijk een speltype die je moet liggen. Niet iedereen is gecharmeerd van chaotische maniacale shooters. Echter is het gewoon zo'n enorm goed spel. Het enige wat ik verder kan zeggen is probeer de demo gewoon.
Ik heb alleen de demo van I Am Alive gespeeld, dus doe met mijn mening wat je wilt, maar ik zou gaan voor Lara Croft. Vind het nog steeds een van de beste XBLA games.
Ook als SP of alleen in coop? Doorgaans vind ik coop wel leuker maar komt er weinig van tegenwoordig helaas. Dus zal de games denk ik voornamelijk als SP gaan spelen zo nu en dan.
+ 1 voor guardian of light ik heb ook amper een mening over I am alive maar wat ik daar van gezien en gelezen heb is dat hoogstens een 'interessante' game en niet echt een topper Guardian of Light is dat wel, echt een toffe game (ook in co-op, maar ook als SP game)