Ik las ook een tweet dat hij zegt dat hij persoonlijk niets aan het maken is qua racer, maar dat Criterion dat misschien wel aan het doen is nu, zoiets.
Lijkt me ook wel dat ze zo'n miljoenenfranchise niet zomaar droppen 'omdat hij er even geen zin in heeft'...
Morgen aankondiging nieuwe FIFA, niet speciaal nee. Maar ben stiekem wel benieuwd of ze met next-gen beelden komen. Destijds zag de eerste screenshot er echt gigantisch goed uit. Heb ik vooralsnog niet gehad met screens/trailers van next-gen games eigenlijk.
Vind het echt lelijk als ik eerlijk ben. Maar dat heb ik altijd gehad met hoe spelers eruitzien in FIFA.
Als dat geen Prince of Persia is eet ik m'n sok op Al doet het me ook niet denken aan een eerdere PoP, en om nou de serie nóg een keer te gaan rebooten...
Dat is ook geen PoP hoor Dat komt van Climax studios, niet van Ubisoft. http://www.climaxstudios.com/our-games/ Begin maar met eten. edit: Aww, ze hebben die 'Action Platformer' weggehaald. Nu staat er alleen nog...die andere game. Maar geloof me, het stond er gisteren/eergisteren!
En Ubisoft kan ook niet de development van een (XBLA?) Prince Of Persia uitspenderen? Vandaar dat die titel waarschijnlijk ook is weggehaald.
Het kan, maar het is niet het eerste wat in me opkomt als ik zo kijk naar hun vorige games. Maar wie weet. Ok, waarom haat dan zelfs Ubisoft PoP 2008?! edit: Wel jammer hoe die tech demo screens zo veelbelovend beginnen met echte PoP-achtige perspectieven, en daarna overgaat naar een 2.5D platformer. Dat is niet wat ik wil!
word ook zeker geen nieuwe ES.. denk eerder die aangekondigde horrorgame van de Resident Evil schrijver.
Damn. Zou dan toch niet veel zijn geworden, kijkend naar de rest van de output van die studio. Hoeveelste prototype zou dat zijn wat ze van PoP hebben gedumpt, terwijl ze gewoon PoP2008 2 moeten maken.