Je moet trouwens zijn scene in Rome eens zien waar hij vecht in een epische veldslag tegen Marcus Antonius en Gaius Octavianus Caesar (Keizer Augustus). Ja, Yellow weer en details, maar die kerel speelt die scene wel zo goed. Seizoen 2 moet je hebben. Heb hier beide nog liggen in houten box.
Helaas werd het te koud in huis en is er geen houten box meer. Ja ik weer met details , maar het is gewoon zo koud . Marcus Antonius is wel een geweldig personage , grappig dat Brutus hier ook in speelt. Haha.
3. Vind de verhaallijn van khaleesi veruit het interessantst (emilia clarke ftw). Ben nu ep2 aan t loeren maar die is boring tot dusver. Geen khaleesi.
Dat laatste nummer vond ik 3x niks. Was zeker de rock versie van dat nummer dat ze ook zongen tijdens het paardrijden? Dat was ook niet uitgewerkt. In het boek komt het volgens mij op een heel ander moment, ik geloof wanneer Sansa met de vrouw van Joffrey ging zitten .
Degene die hier een tijdje terug beweerde dat elke ep 5/10min langer is... beweert dus dikke lariepoep. Oh ja hij.