BREAKING NEWS!!!! Bravely Default komt naar Europa. [yt]hLLDj8jgxFk[/yt] En A Link To The Past 2!!!!! [yt]b2pFwxZ5Ixc[/yt]
Bravery Default ziet er nog wel leuk uit. Die typische Nintendo spellen zoals Zelda kunnen me gestolen worden. Het is gewoon de nostalgie en het sentiment dat A Link to the Past 2 boeiend moet zijn. Ik zie er helemaal niks in.
Las het net! Top! Eindelijk weer eens een goede game voor de 3DS....2 games zelfs! Die nieuwe Zelda ziet er goed uit, deel 1 is mijn favo Zelda game...hopelijk kan dit nieuwe deel de kwaliteit van dat deel minstens in de buurt ervan evenaren. Hmm, dat worden dus 2 Zelda games rond dezelfde tijd; Wind Waker remake en dus Link to the Past 2.
Dan kan je beter stoppen met gamen, want nieuwe IP's worden steeds schaarser nu de kosten van games steeds meer omhoog gaan.
Nieuwe IP zou inderdaad ook wel weer eens mogen, daar heb je zeker gelijk in. En ik moet wel zeggen dat ik Zelda al heel lang teleur vind stellen; tis elke keer hetzelfde truukje, dus ik hoop wel dat ze het deze keer eens anders aanpakken. Maar dat heb ik volgens mij al eens eerder gezegt.
Haha, het klopt dat ik een beetje verzadigd ben aan games. Alle vervolgen laat ik tegenwoordig leggen. Ik kijk enkel uit naar bijzondere titels als Beyond Two Souls.
Krijgen we deze discussie weer. Bioshock/System Shock is ook constant hetzelfde truukje, Halo idem dito, 99% van de shooters is telkens hetzelfde trucje overgoten met een iets ander sausje. Maakt Nintendo een andere game genaamd Pelda die buiten de characters etc hetzelfde truukje zou herhalen, dan zou iedereen opeens hyped zijn. Ik geef je overigens wel gelijk, hoor. Ik heb datzelfde met shooters etc. Kan me gewoon totaal niet meer boeien en is allemaal hetzelfde. Doe mij inderdaad maar een game als de nieuwe van Team ICO. Toch blijf ik de Nintendo games geweldig vinden, ondanks dat ze niet veel veranderen. Het blijft gewoon van enorm hoge kwaliteit en fun, en daar gaat het om.
Gewoon goed opletten voor aanbiedingen. Die link wat Peter op de vorige pagina postte had de de 3DSXL voor €111. Dus zo op zijn tijd zijn er wel mooie prijzen.
Neeeee en die was zo snel weg Ik heb best veel estore games omdat ik mn 3ds bij launch had gekocht. Stel ik koop een 3dsxl kan ik alles nou wel of niet overzetten. Weet t nooit bij nintendo