[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    De aankondiging van Microsoft komt nu wel steeds later. Erg dichtbij de E3. Ik denk dat ze het wel vóór de E3 moeten doen.
    Als ze de nieuwe console aankondigen tijdens de E3, zal het weliswaar de details die nog bekend worden gemaakt van de PS4, overschaduwen. Maar de E3 is een perfect moment om de games voor de consoles in de schijnwerpers te zetten. Het lijkt me niet dat Microsoft haar partners (de uitgevers van games) het leuk vinden als iedereen het na de E3 alleen maar heeft over de console die Microsoft heeft aangekondigd en niet over de games ervoor.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond de E3 van een paar jaar terug wel leuk, met de 360, PS3 en Wii. Wat anders dan enkel games, waarbij zelfs dat vaak niet echt nieuws meer is de laatste tijd.
    Anderzijds vind ik de aankondiging zoals Sony nu gedaan hebben ook maar 'mwoah'. Een console aankondigen, de controller laten zien, maar de console zelf nog niet (ben wel benieuwd naar design) en vervolgens tijd lang stil lijken te zijn.

Gewoon afwachten. BC hoeft voor mij niet zo, met de 360 ook amper gebruikt (heb de vorige generatie nog staan) en zodra je de nieuwe versie hebt, voelt oude generatie al snel outdated. Speel wel eerst de games op de 360 die ik nog wil spelen, voor ik de nieuwe Xbox (of andere console) aanschaf. Heb je gelijk kans dat kinderziektes eruit zijn, de prijs wat gezakt is en het games aanbod wat groter is.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Klopt, als ze de Durango een paar maanden geleden hadden aangekondigd zouden ze nu weer te stil zijn en was het weer niet goed :+

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens de geruchten zou de controller zo goed als hetzelfde gebleven zijn met enkele tweaks. Nu vraag ik me af of de controllers (huidige) BC zouden zijn. Dat zou wel erg tof zijn :D.

Ik zou het persoonlijk niet zo erg vinden dat er in mei helemaal niks is en dat we gewoon alles met de E3 krijgen. Geen cijfers, alleen maar dit is de nieuwe console en check out de games. (en de UI natuurlijk)

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Controllers zullen niet BC zijn kennende Microsoft, ze moeten toch veel centjes hebben van ons :+

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht dat ze zeiden van niet. Nieuwe software.

7. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap de heisa om BC ook niet echt. Heb je een nieuwe console, ga je er oude games op spelen zeker? :')

Fifa 14 is gisteren aangekondigd, maar ze wilden niks zeggen over of hij ook voor next gen platforms uitkomt. Als het niet zo was hadden ze dit wel gewoon kunnen zeggen. Ik gok er dan ook op dat het tijdens Microsoft's presentatie zal gebeuren. Fifa is toch altijd een beetje meer van Playstation geweest, maar misschien gaat dat nu wel veranderen.

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    'Microsoft al een jaar bezig met smartwatch'

De smartwatch van Microsoft is al een jaar in ontwikkeling. Het apparaat is nog een prototype en heeft een scherm met een doorsnede van 3,8 centimeter. Het horloge zou ontworpen worden door technici die voorheen werkten aan de Xbox-spelcomputer en de Kinect-camera. Dat schrijft techweblog The Verge.

Vorige week werd al bekend dat Microsoft onderdelen zou hebben besteld voor een klein scherm. Mocht Microsoft daadwerkelijk een smartwatch maken, dan is het bedrijf niet de enige. Ook Google en Apple zouden met een soortgelijk apparaat bezig zijn.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook zo game die gewoon op current en next gen uitkomt. :)

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hoop toch wel dat mijn stuur bc wordt. Zit toch mooi 400 euro in.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Oh jawel, speel soms nog wel eens wat oude games, zeker als er nog niet veel aanbod is in het begin is het toch wel fijn om op je nieuwe Xbox toch nog 360 games kunt spelen.

12. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad. De userbase van de huidige consoles is zo groot, daar gaan titels als Fifa en Call of Duty nog wel jaren op door. Volgens mij is Fifa 12 ook nog voor de PS2 uitgekomen.

Dan kun je hem nog in je 360 doen. Die heb je dan vast nog niet weggegooid. ;)

Laatst bewerkt: 18 apr 2013
  13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nou zeker in combinatie met het hele achievement gebeuren zou BC wel erg chill zijn. Ik wil niet overnieuw beginnen ;).

Kinect + Smartwatch is best wel interessant, i.c.m. al dat batterij gebeuren zou dit weleens heel tof kunnen worden. Daarnaast intergratie met je Xbox console, wie weet de mogelijkheden!

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ja, maar dan moet ik dat weer gaan aansluiten (adapter, HDMI, controllers zoeken), geef mij maar gewoon simpel BC en dan ben ik tevreden :cool:

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gast op een forum...

"do you know why they call it an xbox 720?

because when u see it you do a 720 and walk away

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die grap is al zo oud en nog fout ook, of was dat de grap? :p

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zou leuk zijn als MS in de nieuwe controllers net als Sony gewoon een oplaadbare ionbatterij in zouden proppen...scheelt een hoop gekloot met accu's/batterijen.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja wel duurder maar duurzamer idd. Die kut accupacks van MS... Mn nieuwe kontroller gewoon bedraad gekocht

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina