[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het voordeel van die bedrade controller is dat die geen accu gedeelte heeft waardoor de controller nog fijner in de handen ligt :cool:.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Interne accu zou ik wel verwachten. Batterijen zijn oudddd!

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja zoiets heb ik ook steeds meer. Maar ja, die Paul Thurrot beweerd echt dat het evenement naar 21 mei is verschoven. We hebben dan nog geen enkel officieel woord van MS gekregen, maar toch. Alles onthullen bij E3 is denk ik iets teveel en hebben ze te korte tijd voor. De console onthullen tijdens een speciaal evenement waar ze info geven over de plannen, hoe het ding werkt, features, en misschien een game die ze laten zien, zou al heel wat zijn. De rest bewaren voor E3.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Heb ook gewoon bedrade controller (nu tijdelijk weer draadloos omdat het draad gaar is 8)), werkt gewoon veel fijner.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Een bedrade zou echt kut zijn hier, heb al de hele tijd dat gigantisch lange snoer van de Turtle beach constant rondhangen, dan zou ik echt helemaal gek worden. Het zou echt tof zijn als we de controllers idd kunnen gebruiken voor de nieuwe Xbox, maar zoals hier al werd gezegd...gaat dat echt niet gebeuren. MS blijft wel een bedrijf die centjes wil zien. Het enige wat ik gewoon wil is dat mijn Turtle Beach straks gewoon ook werkt op de nieuwe Xbox, maar er is geen reden dat ie dat niet zou doen...tenzij de nieuwe Xbox geen optical krijgt. Maar come on...

6. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Bedraad/draadloos hangt natuurlijk van de plek waar je de console gebruikt af. In de woonkamer wil ik geen lange kabels steeds moeten oprollen. Bovendien is het draad maar net lang genoeg voor tot aan de bank. Als je er één keer per ongeluk achter blijft haken valt de Xbox uit de kast. Daar wil ik het altijd draadloos.
    Maar op mijn kamer heb ik een bedrade controller aan mijn pc hangen. Het draad zie je amper aangezien deze achter het bureau verdwijnt.

Ze moeten gewoon weer beide opties hebben.

Over of er een interne accu in moet of losse batterijen: Ik vind zoals het nu met de 360 is wel prima. Als je de batterijen in het klepje doet is het net alsof je een shotgun herlaadt ;)

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vergeet je 2,5mm input niet op je kont roller

Die kabels hebben een quick disconnect he... je xbox kan nooit flikkeren

Laatst bewerkt: 18 apr 2013
  8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wel balen.. Pas een nieuwe controller gekocht van Tomb Raider. Hopelijk gaat deze wel werken op de nieuwe xbox.

Sowieso krijgt de nieuwe Xbox wel een optical aansluiting, wees daar maar niet bang voor. ;) Iedereen gebruikt 'm voor 5.1 dolby. Zou het raar vinden als de optical aansluiting weg gelaten wordt.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zoals op de wii u ....

10. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Tja, Nintendo. :D Wat voor geluid aansluitingen heb je dan op de Wii u vraag ik mij af?

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die Optical zit op de Xbox 360 Slim toch ook al?

12. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kut, daar zeg je wel wat. Maar ja...MS zal toch echt weer met zoiets moeten gaan komen lijkt me. Tenzij ze ineens gek gaan doen en alleen maar met draadloze mics aankomen zetten. Nah, die 2,5mm zal er echt wel inzitten. Anders wordt ik gek, want ik zweer bij de TB headphones nu.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hdmi... maar geen optische uitgang

Jah ik zag de ps4 met een 2,5mm input. Hopelijk blijft dat dus ook bij xbox

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Moet eigenlijk haast wel man. Genoeg mensen gamen met headphones op, die zouden dan ineens de lul zijn. Plus..wat voor andere mogelijkheden zijn er?

Over de controller en accu gesproken. Hopen jullie dat het zoals de PS3/PS4 wordt, dat je je controller met USB kan opladen en niet meer met die play & charge kit/batterijen...of iets anders/nieuws?

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Usb natuurlijk. Daar heb ik er tig van liggen xD

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die Battery Packs van MS zijn trouwens echt de meest verneukte ooit... ze zijn fokking duur en zijn zo naar de klote! :emo:

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ze zijn niet altijd even kut gek genoeg. Ik heb een handjevol van die dingen liggen hier en die waren allemaal vrij gauw stuk. Dan ging je het ding opladen en ineens was ie vol binnen een paar seconden en dan eenmaal gamend..was ie gelijk leeg. Maar ik heb er nu eentje die na al die tijd nog steeds goed is. Toch zeker wel een jaar of twee geleden gekocht.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat klopt... dat had ik dus ook. Ik heb er 5 in totaal volgens mij en 1 eentje werkt nog steeds welke nog van de launch is (witte). De rest was binnen korte tijd kapot! :+

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Me oplader zelf is vorig jaar kapot gegaan. Maakt geen contact meer met de controller.
    Sinds die tijd speel ik gewoon met draad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina