[XOne] Defiance

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 4 apr 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het is een Syfy serie. What did you expect? :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik wist eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moest verwachten want heb volgens mij nog nooit eerder een Syfy serie gevolgd :+

maar had wel gelezen dat er ook wat mensen van Battlestar galactica bij betrokken waren en dat vond ik wel een aardige serie

dus verwachte in ieder geval meer dan dit in ieder geval

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Patch 1.010 (Sharks in Winter Solstice) is uit.

Wel ideaal dat hij direct begint met patchen zodra je op 'start' in het title screen drukt (de patches worden niet eerst ingediend bij MS waardoor Trion de patches veel sneller kan doorvoeren + het bespaart geld). Ik wist niet eens dat dat mocht?

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

jeuj. Mediamarkt.

met een kleine cameo voor Modder's stream. :+

Nu hopen dat ie inderdaad zo leuk is als jullie beweren, anders zwaait er wat! :+

5. nielsmed

nielsmed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is hij al ergens gespot? Heb die bij FRS geannuleerd. Opeens 3-4 weken levertijd terwijl tijdens het bestellen hij er nog was. Schijt winkel. Hoopte eigenlijk dat hij nu ergens wel zou zijn?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    naja zeg, .... meneer pikt hem zo even ergens op terwijl hij amper geinteresseerd is en wij maar zoeken :+

gelukkig zit er vanaf volgende week een mediamarkt vlak bij mn werk, kan ik eindelijk ook meedoen met al die aanbiedingen waar iedereen t altijd over heeft

7. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Momenteel kunnen we even niet spelen. De patch was gebugged waardoor je de game niet meer op kan starten. Nou ja, het is een MMO, geduldig wachten dan maar.

De serie viel me trouwens 1000% mee, mede dankzij 2 zeer capabele hoofdrolspelers. Vooral Nolen word kennelijk gespeeld door een goeie acteur, en ik ga de serie zeker volgen.

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Er lijkt iets niet helemaal goed te gaan inderdaad, zie ook deze 50 pagina's tellende thread

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mooi moment voor mij om de game te kopen dus. :+ Heb em verdorie ook net gepatched. Wat een tijdsverspilling. :p

Die aanbiedingen vallen hier altijd tegen. Ook Defiance was niet echt goedkoop (€58). Maar ja, als geen enkele andere winkel de game verkoopt. :p

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben wel geïntrigeerd door het spel, een 3rd person MMO shooter past wel in mijn straatje. Maar de combo aan problemen en de prijs van 50 euro gaat me te ver. Ik verwacht toch niet dat dit een succes wordt, dus de prijs zal wel snel zakken.

11. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Im defeated! Nog steeds nergens de game kunnen vinden dus ik hoef hem ook niet meer. Geld gaat dan maar naar een andere toffe titel. (helaas) veel plezier iedereen die hem wel heeft weten te bemachtigen! :thumbs:

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zit jij nog steeds in DC of woon je alweer in Nederland? :confused:

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb deze video net een beetje zitten bekijken, maar ik zie niet echt in wat er nou zo speciaal aan is?

https://www.youtube.com/watch?v=7yJeLMNCYg8

Ik speelde de game vorig jaar op Gamescom ook, op PC toen en vond het echt weinig voorstellen.

14. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weer (voorlopig) terug in NL, heb mijn profiel geupdate. Sorry voor de verwarring haha. :+

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat het een console MMO is

En dat het dus daarnaast ook een tv-serie is

dat is volgens mij het enige wat de game interessant maakt

vooral omdat het met een MMO altijd een gokje is. Het kan over een half jaar veel beter en een groot succes zijn (en dan wou je dat er meteen bij was geweest) of het kan over een half jaar door niemand meer gespeeld worden :+

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien had ik het een paar dagen geleden al moeten posten :+, maar vlak nadat ik em bij de MM had gehaald zag ik dat ie hier gewoon leverbaar is.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nou dan dat maar, want de GM had hem weer niet vandaag

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Laat me even wat weten als je online bent Dulle, dan voeg ik je even toe in de XBW-clan voor Defiance. Kan je alleen invites sturen als we beiden online zijn ingame.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vond het wel een leuke aflevering hoor, maar ik houd dan ook van dit soort sci-fi series. Dus hopelijk wordt het goed genoeg bekeken zodat ze er mee door gaan. En niet zoals Firefly dat het stopt na 1 seizoen.

Het heeft me in ieder geval wel getriggerd om de game te kopen. Wel de pc versie, want die was maar 28 euro. Dat vond ik nog wel een mooi prijsje. Het spel is wel buggy, maar wel leuk om te spelen. Zolang het geen gamebreaking bugs zijn vind ik het best.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou. Ik ben er. :+

Ben ook wat aan het streamen. Al bak ik er waarschijnlijk nog niks van.
    http://nl.twitch.tv/dullenl

hopelijk loopt het goed, maar de laatste dagen geen problemen gehad met de streams.

Deel Deze Pagina