Ja, ik had de mijne vorig jaar verkocht. Vorige week maar even een nieuwe gehaald . Ik wilde voor de 3DS XL gaan, maar ik kon de gewone daar krijgen voor € 119,95 en de XL kostte daar € 183,00. Dat verschil was me te groot om voor de XL te gaan (had een bon voor die winkel, dus kon ook niet echt verder kijken). Gelijk Luigi's Mansion erbij gekocht, straks DKC Returns, Zelda en ook nog ff Paper Mario halen. Eindelijk komt het ding los.
Helaas heb ik niets met pure RPG's. Ik moet het hebben van games als Super Mario 3D land, Zelda en Luigi's Mansion 2 (brute game trouwens).
Even kijken hoe Animal crossing uitpakt, van wat ik heb gezien een stuk uitgebreider tov Wild world. De wii-titel niet gespeeld. De game behoorlijk lang op de ds gespeeld. Daarnaast is de nieuwe Mario en luigi ook een zekerheidje. DKCR heb ik al op de Wii en laat het voor de 3ds schieten.
Die optie is er wel dacht ik. Als ik me niet vergis herriner ik me dat je bij de Gamemania toen de XL uitkwam, je je data kon overzetten als je de normale 3DS 'inruilde'. Ik zou daar effe informeren of het voor alles geld en niet alleen savegames ofzo.
Vanmiddag Luigi's Mansion uitgespeeld, topgame! Wat mij betreft met Mario 3d land de 2 beste 3DS titels.
heb vorige op de toen Luigi mansion 2 gelijk gekocht toen hij uitkwam gelijk gekocht wel een leuk spel zit nu in het tweede kasteel gisteren fire emblem awakening gekocht ben altijd wel een fan geweest van deze serie heb de twee versies van de gamecube en wii gespeeld. alleen jammer dat ik een gewone 3ds inplaats een xl
De vertaling: "Toen Luigi's Mansion uitkwam heb ik het spel direct gekocht. Het is wel een leuk spel, momenteel zit ik in het tweede kasteel. Gisteren heb ik Fire Emblem Awakening gekocht. Ik ben altijd een fan van de serie geweest, want ik heb ook de versies voor de Wii en de Gamecube gespeeld."
Dik ingeslagen vandaag.. monsterhunter en fire emblem.. ben benieuwd Fire Emblem cut scens zijn awesome.. Als iemand nog twijfelde aan het 3D gebeure op de 3DS.. check deze game