Welk level ben je? Welke profession en welk race? Misschien een leuk screenshot? MMO's weten me qua quests en verhaal nooit te boeien, maar ronddartelen in zo een levende wereld, vol echte mensen ipv NPC's vind ik dan wel weer leuk. Om dan met tientallen tegelijk een draak neer te halen. Dat is ook gelijk de enige reden waarom ik Defiance heb gehaald. Zeker niet omdat het verhaal me iets interesseert, en al helemaal niet omdat de quests zo awesome zullen zijn.
Vanavond zal ik wel ff een screen maken. Ik ben zo'n vrouwe elf iets als necromancer met allemaal cunning eigenschappen (of wat dat ook maar was). Momenteel ben ik nog maar level 2 .
Necro? Nooohhh, slechte keuze! Ik heb zelf 6 characters met dus 6 verschillende professions en Necro is veruit de minste. Al je powers lijken totaal geen impact te hebben; je hoort een vaag geluidje en er gaat wat health af, maar het voelt niet krachtig aan, het ziet er niet krachtig uit. Meh.
Haha, ik dacht in combinatie met m'n naam is dat natuurlijk geniaal. Daarnaast wou ik eens wat anders dan een traditionele class, dus leek me dit wel tof. Gaar, nou'ja moet de talent-boom maar eens goed bekijken .
Ach, misschien vind je het uiteindelijk helemaal awesome. Er zullen vast genoeg mensen zijn die het helemaal niet met me eens zijn over de Necro.
Ben benieuwd, moet er eerst maar eens een middagje voor gaan zitten. (morgen ofzo) Ik heb immers maar een trail en ik moet eerst alles maar een beetje door krijgen . Daarnaast heb ik momenteel natuurlijk geen ervaring met de andere klassen.
Ben nu NFS Underground 2 aan het spelen met deze mod, echt geniaal\o/ Ook een PS2 emulator (PCSX2) gedownload, weer lekker games zoals Jak, Sly, GT4, Dragon Ball Z en MoH spelen, nostalgie!
Need for speed underground 2 blijft geniaal. Ik denk dat ik deze game zeker elk jaar gewoon weer een tijd speel puur voor de fun
Ik kan morgen mn nieuwe pc ophalen, welke games moet je echt spelen? Ik ga in ieder geval Farcry 3 spelen, Bioshock Infinite heb ik al uitgespeeld. Verder nog titels die echt de moeite waard zijn?
Skyrim, The Witchter zoals Jorrie al zei, Total War serie als je van RTS houdt, Crysis om je PC wat te laten zweten.
inmiddels leveltje 5, haha. * i have no idea what i am doing * Ik vind de game er overigens niet zo mooi uitzien .
Het is een MMO, dus technisch gezien is ie niet top, maar ik vind het niet lelijk. En dan speel ik vaak niet eens met de allerhoogste settings. Het moet ook wel 'lelijk' zijn om dit een beetje te kunnen ondersteunen: Groot drakenbeest waar je met tientallen tegelijk op in staat te rammen. Met natuurlijk alle spell effects die erbij horen. Dit zijn mijn characters. Vergeet niet dat er een mute knop is voor het geval de muziek je niet bevalt. Oh, en je hebt dus iig het meest superieure ras gekozen; de Norn. Als je nog even doorbikkelt tot ~level 10 dacht ik kun je meedoen aan het Maw event. Is een van de eerste events waar zowat altijd een grote groep op af komt.