[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

1. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe voor Mob of the dead :) GT: Luukiee09

2. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik en een vriend hebben alle parts gevonden voor de vlieguig, dalijk een live commentary maken maar ben snotverkouden :+

3. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Erg fijne maps in die nieuwe dlc "uprising".
    Allemaal vrij medium maps qua grootte (niet zo groot), maar hier heb ik de komende weken weer veel fun van. Die Studio map voelt trouwens erg vertrouwd aan ;)

4. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Zo einnnnnndelijk een keer ver (ronde 40 voor mij dan) gekomen met zombies Die Rise. Had eindelijk een goed team die gewoon serieus wilde spelen.

Tis zo kut als mensen niet meedoen of luisteren. In Die Rise bijvoorbeeld krijg je na elke ronde met die gollums een gratis perk als je niet schiet. Zo heb je na 5 rondes met die gollums toch 5 gratis perks.

5. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag voor wat vrienden en Luukie09 de achievements van de plane & tomahawk, net nog even wat achievements gehaald en opgenomen, nu nog alleen onder commentaten.
    Morgen de laatste achievements 'Pop goes the weasel', 'Full Lockdown' en 'Making the rounds' halen, hadden helaas geen tijd over om die nog te halen :p

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mob of the Dead is een vette zombie-map. Werd tijd! Vond TranZit en Die Rise niet echt bijzonder. Deze nieuwe map doet me weer denken aan de goede oude "zombie-tijd".

Voor de rest zijn de 4 MP mappen echt leuk vormgegeven ... ware het niet dat de spawns zo-fucking-slecht zijn. Jezus ... dat is echt niet normaal :emo:

Schiet iemand neer, loop 10 meter verder en hij spawned vrolijk achter je. Gooi een granaat, ga dood ... respawn, en word gekilled door je eigen losgelaten granaat ... wauw!

Overigens heb ik steeds minder last van lag. Potjes van 30+ kills komen heel vaak voor. Daarvoor moet ik wel een SMG gebruiken, anders gebeurd er niet veel :+ Trashtalker in de lobby die bluft dat hij wel een Swarm of Lodestar haalt met gemak ... ja, niet in mijn game vriend!

7. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Op die nieuwe maps zijn de spawns ook echt ruk, steeds als ik spawn ga ik echt meteen dood, wel een afknapper.

Trouwens ik heb vandaag alle achievements van Mob Of The Dead en Turned :)
    Morgen nog van Tranzit 'The Tower of Babbel' en Die Riese de easter egg achievements halen, zijn er mensen die zin hebben om die te halen? :)

8. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, zojuist net 12 kills gemaakt zonder 1x dood te gaan tegen 5 tegenstanders op SnD :D

Thanks God voor een superwapen AN-94 met silencer

9. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Zit er bij deze nieuwe map pack ook weer een nieuwe wapen?

10. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ;)

11. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt voor mij op dat ik bijna kansloos als ik op hardcore speelde tegen de tegenstanders met pistol meestal geen kans heb om ze sneller te schieten dan de tegenstandesr met pistol.

Ze kunnen rennen met de pistol + aim , vandaar hoef ze niet eerst armen omhoog en daarna schieten (aimen en dan schieten.

Misschien moet ik dat maar eens eerst zelf doen :), wordt eens tijd om alle pistols een diamond cammo geven :)

12. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Als iemand een keer zin heeft om zombies te spelen, voeg me maar toe. Ben tot nu toe met 1x echt geprobeerd, tot ronde 28 gekomen met zn tweeën. Dus ben niet echt een 'noob'.:D

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839

14. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm nice, is iets heel anders! we zullen zien! \o/

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hebben er mensen tijd en zin om de zombie achievements te halen? Ik moet ze allemaal nog. :+

16. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    We kunnen ze nog vanavond doen als je wilt.

Ik wil de achievements van TranZit en Die Rise nog doen, als we nog tijd over hebben kunnen we voor wat mensen nog Mob Of The Dead doen, die heb ik trouwens wel al, maar voor de rest is het nog leuk :)

Achievie Team:
    - MrBeast NL
    - Luukie09 (doet wss weer mee :))
    - ?
    - ?

Post maar of je mee wilt doen of join mijn part op xbox :)

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.allgamesbeta.com/2013/04/call-of-duty-ghosts-new-story-setting.html

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hehe, Ben weer toe aan een Infinity Ward Call of Duty. Het kan zijn dat mijn interesses zijn veranderd, maar hen pas van het weekend Black Ops 2 uitgespeeld en vind het werkelijk de slechtste Cod uit de serie.

Leuk dat ze wat anders proberen, maar ik vond die strikeforce missies kut, heb er maar ook eentje gedaan en de rest niet afgemaakt. De wapens en perks voelen raar en de graphics voelen en zien er meer dan ooit "gedateerd" uit.

Het is tijd voor een nieuwe engine, alsook characters cq verhaallijn.

Kom maar op!

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik zou het qua MW3 en BO2 niet weten, want ik heb ze lekker overgeslagen. Ik was er echt dood en doodmoe van. Maar ik blijf erbij dat ik nog steeds hoop dat een next-gen CoD misschien het antwoord is. Misschien is het ook bullshit, want afgezien van de graphics en ik mag te hopen nu ook eindelijk normale physics, zal het ongetwijfeld more of the same zijn en dus ook hetzelfde aanvoelen. Maar toch...als ze nu eindelijk eens wat gewicht in die wapens kunnen stoppen, en ook een soort van head-bobbing wat je in games als BF3, Dishonored, maar ook Skyrim hebt enzo. Wie weet ga ik er dan weer voor. Ben er in elk geval benieuwd naar. Want ik zei het al eerder en ik blijf erbij, hoe tof ik een paar potjes Halo 4 ook vind en soms wat BC2 en BF3, het fun gehalte wat ik met CoD 4 heb gehad is nooit meer terug geweest. Wie weet kan een CoD next-gen dat ook....one can hope :)

Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    'Call of Duty klaar voor volgende generatie'

Het schietspel Call of Duty: Ghosts wordt gemaakt met vernieuwde grafische software die geschikt is voor de nieuwe generatie spelcomputers. Gamestudio Infinity Ward gebruikt hiermee voor het eerst sinds Call of Duty: Modern Warfare 2, dat in 2009 werd uitgegeven, een nieuwe engine. Dat beweert de website Gamespot op basis van inmiddels verwijderde productbeschrijvingen.

Uitgever Activision heeft Call of Duty: Ghosts en het bestaan van een nieuwe engine niet bevestigd, maar is van plan binnenkort meer nar buiten te brengen over de nieuwste telg in de reeks.

Infinity Ward gebruikte de IW 3.0-engine in 2007 voor Call of Duty 4: Modern Warfare, waarna het voor het vervolg overstapte op de IW 4.0-engine. Zusterbedrijf Treyarch gebruikte voor World at War in 2008 en Call of Duty: Black Ops in 2010 nog een aangepaste versie van de derde engine. De laatste twee spellen in de reeks, Modern Warfare 3 en Black Ops 2, zijn beide gemaakt op een uitgebreide versie van de IW 4.0-engine. Het zouden de laatste spellen in de reeks zijn die op deze software draaien.

Vorige week plaatste de Britse winkelketen Tesco een productfoto online van het schietspel. De afbeelding suggereert dat Call of Duty: Ghosts, net als de Modern Warfare-reeks, draait om de strijd tegen terrorisme. Jaarlijks wordt het nieuwste spel in de Call of Duty-serie rond begin november op de markt gebracht voor verschillende spelcomputers.

Deel Deze Pagina